بهترین برنامه های دانلود از یوتیوب را بشناسید!

رسانه کلیک – یوتیوب پرطرفدارترین سرویس پخش ویدیو در جهان است. در این مطلب به معرفی برنامه های دانلود از یوتیوب می پردازیم.

برنامه های دانلود از یوتیوب به کاربر این قابلیت را می دهند که ویدیو را دانلود و به صورت آفلاین مشاهده کنند. در این مقاله قصد داریم بهترین برنامه های دانلود از یوتیوب را معرفی کنیم.

برنامه 4K Video Downloader

این برنامه بهترین ابزار رایگان دانلود ویدیو از یوتیوب است و کار کردن با آن بسیار راحت است. برای دانلود ویدیوها کافیست از طریق مرورگر وب، URL ویدیو را کپی کنید و این آدرس را در این برنامه Paste کنید و یک فرمت، کیفیت و محل را برای ذخیره انتخاب کنید.

همچنین می توانبد زیرنویس ویدیوها را نیز دریافت کنید. این برنامه قابلیت پوشش ویدیوهای سه بعدی و ۳۶۰درجه را نیز دارد.

برنامه WinX YouTube Downloader

این برنامه می تواند ویدیوها را از تمامی وب سایت های معروف دانلود کند. کار کردن با آن بسیار ساده است. برای دانلود ویدیوها کافیست تا از طریق مرورگر وب، URL ویدیو را کپی کنید و این آدرس را در این برنامه Paste کنید و یک فرمت و کیفیت را برای ذخیره انتخاب کنید تا ویدیو ها وارد یک دسته شوند.

پس از افزودن ویدیوها به یک دسته، به راحتی روی دکمه دانلود کلیک کنید تا فرآیند ذخیره سازی در محل موردنظر شما شروع شود. این برنامه می تواند ویدیوهای 4K را دانلود کند، اما توانایی دانلود ویدیوهای سه بعدی و ۳۶۰درجه را ندارد.

برنامه Any Video Converter Free

این برنامه تنها می تواند یک ویدیو را در لحظه دانلود کند، اما رایگان بوده و به کاربران پیشنهاد می شود. داخل این برنامه یک ویرایشگر ویدیو نیز طراحی شده که بتوانید با آن ویدیوهای مختلف را تدوین کنید.

برنامه Free YouTube Download

این برنامه نیز یکی از برنامه های کاربرپسند بوده و با چند کلیک ساده می توانید ویدیوها را دانلود کنید؛ حتی اگر علاقه ای به کلیک کردن ندارید، می توانید قابلیت Auto Download این برنامه را فعال کنید تا خودش این کار را انجام دهد.

می توانید چند ویدیو را بطور همزمان دانلود کرده و آن ها را با فرمت های مختلف ذخیره کنید. همچنین می توانید ویدیوها را بصورت فایل صوتی MP3 ذخیره کنید.

این برنامه شامل یک نقص بزرگ است که به اعتبار آن لطمه می زند: امکان دانلود فقط برای ویدیوهایی با زمان زیر سه دقیقه فراهم است!

برنامه aTube Catcher

این برنامه نیز می تواند از چند وب سایت مختلف ویدیوها را دانلود کند. این نرم افزار می تواند ویدیوها را با فرمت های مختلف ذخیره کند و چند ویدیو را بطور همزمان دانلود کند. با استفاده از این برنامه می توانید ویدیوها را از روی صفحه کامپیوتر نیز ضبط کنید.

منبع

Author: admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *