بهترین نرم افزارهای تبدیل PDF به Word کدامند؟

رسانه کلیک – تبدیل فایل پی اد اف به ورد برای برخی کاربران بااهمیت است. در این مطلب به معرفی بهترین نرم افزارهای تبدیل PDF به Word می پردازیم.

از آن جایی که فایل های PDF قابلیت ویرایش شدن را ندارند، استفاده از اپلیکیشن های تبدیل کننده آن ها به فرمت Word می تواند برای کاربر بسیار کاربردی باشد. برنامه های زیادی برای انجام این کار وجود دارد که هر کدام از آن ها می توانند عکس ها، متن ها و فرمت ها را تغییر دهند و هر کدام از آن ها دارای ویژگی هایی هستند که ممکن است سایر برنامه ها نداشته باشند. ما در این مطلب بهترین نرم افزارهای تبدیل PDF به Word را انتخاب و معرفی می کنیم.

WPS PDF to Word Converter

WPS PDF to Word Converter یکی از مدرن ترین ابزارهایی بوده که توسط یکی از معتبرترین شرکت ها طراحی شده است. کار کردن با این برنامه به طور شگفت انگیزی ساده است. فقط کافیست فایل مورد نظر خود را به صفحه اصلی این برنامه Drag کرده و فرمتی که می خواهید به آن تبدیل شود را انتخاب کنید. از این فرمت ها می توان به DOC ،DOCX و RTF اشاره کرد. پس از آن، Start را کلیک کنید.

از آن جایی که این برنامه یک برنامه طراحی شده برای دسکتاپ است، بسیار سریع تر از نسخه های آنلاین عمل می کند و می تواند فایل ها را در دسته های مختلف پردازش کند. توجه داشته باشید که نسخه رایگان این برنامه می تواند فایل های PDF را فقط تا پنج صفحه به Word تبدیل کند و برای تبدیل کردن فایل های طولانی تر باید از نسخه 29.95 دلاری آن استفاده کنید

تبدیل فرمت ها به بهترین شکل انجام می شوند و تغییری در عکس ها، متن ها، فونت ها و اندازه ها ایجاد نمی شود. اپلیکیشن WPS PDF یکی از بهترین نرم افزارهای تبدیل PDF به Word محسوب می شود.

Wondershare PDFElement

نسخه رایگان برنامه Wondershare PDFElement برای سیستم عامل ویندوز و مک او اس موجود است. با استفاده از نسخه رایگان این برنامه تنها می توانید پنج فایل PDF را در یک زمان به Word تبدیل کنید همچنین به شما هشدار داده می شود که پس از تبدیل فایل ها روی صفحات تبدیل شده Watermark قرار می گیرد، اما این علامت تنها در بالای صفحه اول قرار دارد و می توانید با کلیک کردن روی آن و انتخاب Delete، آن را حذف کنید.

ممکن است صفحات، متون و عکس ها کمی نیاز به جابجایی دوباره داشته باشند، اما محتویات بطور کامل تبدیل می شوند. بر اساس اتفاق نیز ممکن است فونت ها تغییر کنند.

در صورت عدم رضایت از نسخه رایگان برنامه Wondershare PDFElement، می توانید از نسخه پرمیوم آن استفاده کنید اما باید مبلغی را برای خریداری آن پرداخت کنید.

Free Online OCR

همانطور که از نام آن مشخص است، Free Online OCR یک تبدیل کننده رایگان PDF به Word بصورت آنلاین است. این سیستم بدین صورت کار می کند که اسناد را اسکن کرده و به خوبی فایل های اصلی تبدیل می کند.

Free Online OCR تنها می تواند یک فایل را در یک لحظه به Word تبدیل کند و شامل محدودیت سایز تا 5 گیگابایت می شود. فایل PDF مدنظر خود را انتخاب کرده و زبان مربوط را کلیک کنید. فرمتی که می خواهید فایل PDF به آن تبدیل شود را برگزینید، سپس عملیات تبدیل را آغاز کنید.

پس از چند ثانیه یک لینک دانلود در اختیار شما قرار می گیرد تا فایل تبدیل شده را دریافت کنید. برخلاف بسیاری از برنامه های آنلاین، از شما برای ارسال لینک درخواست ایمیل نمی شود و نیاز نیست برای دریافت فایل های تبدیل شده صبر کنید.

پس از تبدیل هیچ تغییری در شکل صفحات، متن ها و عکس ها ایجاد نمی شود و تبدیل فایل ها از PDF به Word به بهترین شکل ممکن انجام می شود. تنها گاهی اوقات ممکن است رنگ متن ها به درستی تشخیص داده نشود و خطوط کمی جابه‌جا شده باشند اما متوجه تفاوت آشکاری با نسخه اصلی PDF نخواهید شد.

UniPDF

UniPDF یکی از نرم افزارهای تبدیل PDF به Word است که برای نسخه دسکتاپ طراحی شده است. نسخه آزمایشی این برنامه تنها می تواند سه صفحه از PDF را به Word تبدیل کند، پس برای تبدیل صفحات بیشتر به Word باید از نسخه پرداختی این برنامه استفاده کنید. در این برنامه نیز پس از تبدیل فایل ها، تغییری در محتویات و عکس ها ایجاد نمی شود اما گاهی اوقات برای فرمت متون مشکل ایجاد می شود و ممکن است سایز متن ها نیز با نسخه اصلی فایل متفاوت باشد. همچنین دیده شده است که گاهی اوقات بعضی حروف از نسخه اصلی جا مانده است.

منبع

Author: admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *