اپلیکیشن مستقل کورتانا برای اعضای ویندوز اینسایدر عرضه شد

رسانه کلیک – اپلیکیشن مستقل کورتانا اکنون برای کاربران ویندوز اینسایدر قابل استفاده بوده و نسخه بروزرسانی شده این دستیار شخصی تا نیمه اول سال 2020 در ویندوز 10 نیز قابل استفاده خواهد بود.

شرکت مایکروسافت چندین ماه کورتانا را از ویندوز دور کرده بود. این شرکت در ابتدا این دستیار شخصی را از قسمت جستجوی ویندوز 10 جدا کرد و سپس نسخه بتای اپلیکیشن مستقل کورتانا را در ویندوز استور ارائه کرد (احتمال جداسازی کورتانا از جستجوی ویندوز در بروزرسانی 19H1 ویندوز 10). اکنون اعضای اینسایدر ویندوز 10 قادر به تست کردن نسخه بتای برنامه جدید کورتانا در ویندوز هستند.

نسخه جدید اپلیکیشن مستقل کورتانا دارای ویژگی های کاربردی و جدیدی برای کاربران است. این نسخه بروزرسانی شده از تم های تیره و روشن ویندوز حمایت می کند. همچنین صفحه ای که Hey Cortana در آن نمایش داده می شد، کوچکتر شده و مزاحمت کمتری برای کاربر ایجاد می کند. مایکروسافت همچنین مدل های صحبت و زبان کورتانا را بروزرسانی کرده که این کار به راحت تر شدن پروسه های چت با این دستیار شخصی کمک می کند. اگرچه تمامی ویژگی های قبلی کورتانا به این نسخه بتا راه نیافته اند؛ با این حال به نظر می رسد مایکروسافت قصد اضافه کردن تدریجی این ویژگی ها به برنامه را داشته باشد.

این به‌روزرسانی تنها چند روز پس از آن که مایکروسافت اعلام کرد قصد تغییر ظاهر هوم اسکرین ایکس باکس وان و نحوه کنترل آن توسط کورتانا را دارد، رونمایی شد. به نظر می رسد برای مشاهده تمام این تغییرات و استفاده از آن ها در ویندوز 10 باید تا نیمه اول سال 2020 منتظر باشیم.

Source: engadget

منبع

Author: admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *