کانال Edge Beta قابلیت تست مرورگر را برای کاربران مک فراهم می کند

رسانه کلیک – کاربران سیستم عامل مک به زودی قادر خواهند بود تا نسخه جدید مرورگر Edge مبتنی بر کرومیوم را از طریق کانال Edge Beta تست کنند.

همانطور که می دانید، شرکت مایکروسافت قصد دارد تا نسخه جدید مرورگر Edge مبتنی بر کرومیوم را به زودی در اختیار کاربران قرار دهد. اما تست عمومی این نسخه تاکنون تنها از طریق کانال هایی همچون Canary Edge و Dev Edge امکان پذیر بوده است. این کانال ها به صورت روزانه و هفتگی آپدیت می شوند و به همین خاطر کارایی بیشتری دارند. Edge Stable نیز یکی دیگر از این کانال ها است که تنها ویژگی های تست شده توسط Canary و Dev را دریافت می کند.

کانال پیش نمایش Edge Beta هر ۶ ماه یک بار بروزرسانی می شود. این کانال قرار است قابلیت تست مایکروسافت اج را برای کاربران سیستم عامل مک فراهم آورد. البته این موضوع پیش از این نیز توسط خبرچین بدنام مایکروسافت یعنی WalkingCat درباره سیستم عامل ویندوز منتشر شده بود. ناگفته نماند که کانال اج بتا بیشتر مناسب افرادی است که می خواهند ضمن دسترسی به ویژگی های آینده مرورگر، عملکرد آن را نیز حفظ کنند.

تست نسخه جدید مرورگر Edge در حال حاضر از طریق کانال های مختلفی انجام می شود؛ با این حال این قابلیت در Edge Beta هنوز در حال بروزرسانی است و اگر آن را روی سیستم عامل مک نصب کنید، تنها شاهد اضافه شدن علامت Beta در کنار لوگوی Edge خواهید بود.

تاکنون اخبار بسیاری پیرامون نسخه جدید مرورگر Edge مبتنی بر کرومیوم منتشر شده و قابلیت تست آن سریعا در کانال های مختلف قرار گرفته است. کانال های Edge Canary و Edge Dev نیز تنها چند روز پس از اعلام این خبر، قابلیت تست مرورگر را برای کاربران سیستم عامل مک فراهم می آوردند. احتمالا در هفته های آینده نیز شاهد اخبار و شایعات بیشتری پیرامون این موضوع خواهیم بود.

Source: neowin

منبع

Author: admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *