چگونه یک میکاپ آرتیست عروس شویم؟

به گزارش تجارت‌نیوز، چگونه یک میکاپ آرتیست عروس شویم؟ سوال رایجی که از سمیه افتخاری یکی از میکاپ آرتیست‌های شناخته شده شهر تهران پرسیدیم.

آموزش مهارت‌های مربوط به آرایش

سمیه افتخاری که تجربه زیادی در تربیت هنرجویان دارد، یادگیری اصولی مهارت‌ها را از عوامل کلید موفقیت برای یک میکاپ آرتیست می‌داند، وی معتقد است هیچ فرد موفقی بدون آموزش‌های حرفه‌ای و اصولی تبدیل به یک فرد موفق نشده است.

نقش آموزش به عنوان یک سرمایه‌گذاری در فرآیند راه‌اندازی کسب و کار باید دیده شود. خصوصاً تجربۀ تربیت گریمورهای تخصصی عروس نشان داده است، که در بسیاری از شهرستان‌ها عدم دسترسی به یک میکاپ آرتیست حرفه‌ای باعث می‌شود که با یک آموزش تخصصی در زمان کوتاهی، هنرجوی آموزش دیده بتواند بازار خوبی را به دست آورد. بنابراین توصیه جدّی ما به عزیزانی که در شهرستان‌ها هستند این است که برای آموزش به مدرسان حرفه¬ای در شهرهای بزرگ مثل تهران مراجعه کنند تا از ابتدا مسیر درست را طی کنند.

به روز باشید

هنرجویان باید مواظب باشند که سلیقه‌ها و روش‌ها و حتی مواد با سرعت زیادی در حال تغییر است! باید به روز باشیم، در غیر این صورت کار مشکل می‌شود، از دیگر نکاتی که باید برای تبدیل شدن به یک میکاپ آرتیست به آن توجه کنیم، به روز بودن است. باید به متدها و روشهای روز آموزش‌ها ارائه شوند.

آموزش‌های کلیدی برای میکاپ آرتیست‌ها چیست ؟

سوال خوبی است. البته هر مدرسی، ممکن است بر اساس متد خود آموزش¬هایی داشته باشد، اما عمده مهارت¬هایی که توصیه می¬کنم میکاپ آرتیست¬ها یاد بگیرند این موارد هستند:

• تحلیل چهره و کشف ایرادات بصری در چهره

• مهارت به کار گیری لوازم میکاپ برای رفع عیوب چهره از طریق کانتورینگ

• تکنیک جدید هایلایت صورت (استروبینگ)

• انواع سایه پشت چشم (کلاسیک،لایت،اسموکی،گلایمور و ….)

• مهارت¬های آرایش چشم و مژه

• ایجاد گودی و برجستگی در قسمت های مختلف صورت مانند گونه ها چانه …

• تکنیک های زیبا سازی و آماده سازی پوست برای میکاپ

آیا شما کلاس‌های آموزشی دارید؟

بله، سالهاست که این کلاس‌ها را برای جمع محدودی از علاقه-مندان برگزار می‌کنم، عمده تلاش ما در این کلاس‌ها آموزش جامع و به روز مهارت‌های آرایشگری است، اگر ظرفیت خالی در کلاس‌ها وجود داشته باشد بسیار خوشحال می‌شوم که در خدمت بانوان کارآفرین و علاقه‌مندان به راه‌اندازی کسب و کار دراین حوزه باشم.

عزیزانی که مایل هستند اطلاعات بیشتر در این مورد داشته باشند و یا از امکان ثبت نام و ظرفیت خالی با خبر شوند می توانند با شماره ۰۲۱۲۶۱۳۶۹۹۵ و ۰۹۱۲۹۶۳۵۰۴۲ تماس بگیرند البته از طریق سایت نیز امکان رزرو وجود دارد:
رزرو کلاسهای سمیه افتخاری

منبع

Author: admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *