موزیلا پشتیبانی ویژه برای مرورگر فایرفاکس را در اختیار کاربران قرار می دهد

رسانه کلیک – کمپانی موزیلا سرویس پشتیبانی ویژه مرورگر فایرفاکس را به فروش می رساند. این سرویس هزینه ای برابر با 10 دلار را از کاربران طلب می کند.

شرکت موزیلا، خیلی بی سر و صدا و بدون اعلام قبلی قابلیتی برای کاربران ویژه و فعال خود ارائه کرده که می توان با پرداخت مبلغی پول، از پشتیبانی ویژه این شرکت برای مرورگر فایرفاکس بهره مند شد. مشتریان با پرداخت 10 دلار می توانند این پشتیبانی ویژه را دریافت کنند؛ با این پشتیبانی، کاربران قادر به ارسال باگ ها و مشکلات به صورت خصوصی، رفع مشکلات مهم امنیتی، داشتن دسترسی به پورتال مشتری خصوصی و همکاری در توسعه فایرفاکس را خواهند داشت.

پشتیبانی ویژه موزیلا

پشتیبانی ویژه موزیلا

به گفته شرکت موزیلا، این پشتیبانی ویژه در سراسر دنیا روی دستگاه هایی که از سیستم عامل های ویندوز، لینوکس و مک استفاده می کنند، قابل دریافت خواهد بود. در واقع تمامی پلتفرم هایی که قادر به استفاده از مرورگر فایرفاکس هستند، می توانند از پشتیبانی ویژه موزیلا نیز بهره مند شوند. به نظر می رسد این شرکت قصد دارد تا روش های درآمد خود را با ارائه سرویس های متنوع گسترش دهد.

البته پشتیبانی ویژه موزیلا برای مرورگرش تنها برای کسب و کارها و چیزی بیش از یک کاربر معمولی مناسب است. گفته می شود کسب و کارهایی که قصد خریداری و بهره مندی از پشتیبانی ویژه موزیلا را دارند، بایستی ابتدا یک فرم نظرسنجی را پر کرده و سپس با تیم فروش کمپانی موزیلا ارتباط برقرار کنند. برای اطلاعات بیشتر از شرایط و نحوه خرید این سرویس، می توانید به وب سایت رسمی کمپانی موزیلا مراجعه کنید.

Source: neowin

منبع

Author: admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *