لوگوی جدید مایکروسافت Edge رسما معرفی شد

رسانه کلیک – لوگوی جدید مایکروسافت Edge در معرض دید عموم قرار گرفت. این لوگوی جدید هیچ شباهتی به لوگوی اینترنت اکسپلورر ندارد.

مایکروسافت از لوگوی جدید مرورگر اج مبتنی بر کرومیوم رونمایی کرد. لوگوی اصلی مرورگر اج نزدیک به چهار سال پیش معرفی شده بود. می توان گفت لوگوی اصلی این مرورگر بر اساس لوگوی مایکروسافت اکسپلورر طراحی شده بود. لوگوی جدید مایکروسافت Edge دارای طراحی شبیه به موج بوده و از زبان طراحی مشابه با آیکون جدید آفیس بهره می برد.

این لوگو حرف e را به نمایش می گذارد البته هیچ شباهتی به لوگوی اینترنت اکسپلورر ندارد. مایکروسافت با معرفی مرورگر اج کرومیوم یک سنت شکنی کرد، بنابراین استفاده از یک لوگوی جدید و کاملا متفاوت برای آن منطقی به نظر می رسد.

لوگوی جدید مایکروسافت اج

لوگوی جدید مایکروسافت اج

با توجه به رونمایی از لوگوی جدید این مرورگر، انتظار داریم در آینده نزدیک نسخه نهایی اج کرومیوم برای کاربران عرضه شود. در ماه اوت سال جاری میلادی شاهد عرضه نسخه بتای این مرورگر بودیم و همچنین اخیرا نسخه نهایی و پایدار آن در دنیای وب مشاهده شده است. مایکروسافت هفته آینده یک مراسم در اورلندو برگزار می کند. این احتمال وجود دارد که در این مراسم، تاریخ عرضه نسخه نهایی مرورگر اج کرومیوم مایکروسافت مشخص شود.

Source: theverge

منبع

Author: admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *