مایکروسافت اج کرومیوم در تاریخ 25 دی از راه می رسد

رسانه کلیک – مایکروسافت اج کرومیوم در تاریخ 15 ژانویه 2020 عرضه می شود. هم اکنون نسخه جدید بتای این مرورگر منتشر شده است.

اخیرا مایکروسافت از لوگوی جدید مرورگر Edge رونمایی کرده و حال تاریخ عرضه مایکروسافت اج کرومیوم مشخص شده است (لوگوی جدید مایکروسافت Edge رسما معرفی شد). نسخه نهایی مرورگر Edge مبتنی بر کرومیوم برای سیستم عامل ویندوز 10، ویندوز 8، ویندوز 7 و macOS عرضه خواهد شد. امروز نسخه جدیدی از این مرورگر منتشر شده که احتمالا دارای ویژگی های موجود در نسخه نهایی است.

در ماه های گذشته مایکروسافت نسخه بتای این مرورگر را عرضه و خبر از انتشار نسخه نهایی آن در اوایل سال 2020 داده بود. نسخه جدید این مرورگر که امروز برای کاربران عرضه شده، دارای قابلیت همگام سازی پسورد، تاریخچه و سایت های موردعلاقه کاربران است.

لوگوی جدید این مرورگر، شباهت زیادی به لوگوی اینترنت اکسپلورر نداشته و بیشتر شبیه به یک موج است. لوگوی قدیمی مرورگر مایکروسافت حرف e آبی رنگ بود که برای مدت 20 سال آن را مشاهده کرده بودیم.

مایکروسافت چندین ویژگی برای کسب و کارها به مرورگر جدید خود اضافه کرده است. برای مثال می توان با تایپ در آدرس بار، همکاران و یا محل دفتر را پیدا کرد. این قابلیت ها به علت استفاده از Microsoft Search در این مرورگر قابل دسترس هستند.

در صورتی که خواهان نصب جدیدترین نسخه بتای این مرورگر هستید، به این لینک مراجعه کنید.

Source: theverge

منبع

Author: admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *