رونمایی از نرم افزار مدیریت پسورد دراپ‌ باکس

رسانه کلیک – نرم افزار مدیریت پسورد دراپ‌ باکس با نام Dropbox Passwords در حال حاضر از طریق پلی‌استور در دسترس کاربران قرار گرفته است. این اپلیکیشن در قالب دسترسی زودهنگام منتشر شده و هم‌اکنون استفاده از آن برای کاربران رایگان است. برای استفاده از نرم افزار مدیریت پسورد دراپ‌ باکس نیاز به یک دعوت‌نامه دارید.

توضیحاتی که در پلی استور برای این اپلیکیشن ذکر شده نشان می‌دهد که این نرم افزار مانند رقبای خود قابلیت‌هایی همچون نگهداری از گذرواژه‌ها، ورود اتوماتیک کاربر برای احراز هویت آنلاین و سینک شدن روی دستگاه‌های دیگر را دارد. 

الگوریتم ذخیره سازی پسورد روی این اپلیکیشن به گونه‌ای تعبیه شده که خود اپلیکیشن هم بدون اینکه به محتوای گذرواژه‌های اشراف داشته باشد، آن‌ها را ذخیره‌سازی می‌کند که این امر سبب شده کاربران با خیال آسوده‌تری از آن استفاده کنند. این الگوریتم که به‌اصطلاح  zero-knowledge encryption نام دارد، پسورد شما را از خطر هک شدن نیز در امان نگه‌ می‌دارد.

اگر شما هم‌اکنون در دراپ باکس حساب کاربری داشته باشید، به راحتی می توانید در این اپلیکیشن هم عضو شوید. صفحه ورود به این اپلیکیشن در حال حاضر با اپلیکیشن دراپ باکس پلاس به صورت مشترک در دسترس کاربران قرار دارد.

منبع gsmarena

منبع

Author: admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *