محبوبیت جاروبرقی روباتی روبوراک S6 MaxV ساخت چین در بازار ژاپن

رسانه کلیک – جاروبرقی روباتی روبوراک با مدل S6 MaxV ساخت کشور چین، به تازگی در بازار ژاپن عرضه شده و علیرغم جدید بودن، محبوبیت بسیاری را مدت کوتاهی به دست آورده است.

در سال های اخیر، جاروبرقی روباتی به یک وسیله واجب و ضروری در خانه یا دفتر کار افراد جوان تبدیل شده است. جاروبرقی روباتی از جنبه نظافت و پاک کنندگی و همینطور از جنبه سرگرمی و استفاده به عنوان یک ماشین اسباب بازی، ابزار بسیار جالب و پرطرفداری به شمار می آید.

جاروبرقی های ساخت چین مدت مدیدی است که به عنوان ابزاری قابل اطمینان در سراسر دنیا مورد استفاده قرار می گیرند. چین دیگر به عنوان یک سازنده پایین رتبه در نظر گرفته نمی شود و تولیدات برتر این کشور قطعا رقیب محصولات آمریکایی و اروپایی هستند. به عنوان مثال می توان به محصولات عالی ساخته شده توسط کمپانی های شیائومی، روبوراک، هواوی، آلفاوایز و غیره اشاره کرد.

جاروبرقی روباتی شیائومی جزو پرفروش ترین مدل های موجود در بازار اروپا است. اما بد نیست بدانید که این وسیله نظافت گر توسط روبوراک ساخته شده که قبلا زیرمجموعه ای از شیائومی بود. اطلاعات قبلی به این واقعیت اشاره می کنند که در ازای هر 10 جاروبرقی روباتی لیزری فروخته شده در پنج کانال تجارت الکترونیکی اصلی چین، 8.4 آن ها متعلق به کمپانی روبوراک بوده اند. این نسبت، 84.5 درصد از فروش روبات های نظافت گر لیزری در پنج  کانال تجاریت الکترونیکی اصلی چین را رقم می زند.

کمپانی روبوراک با ورود به بازار ژاپن، تجارت خود را گسترش داده است. جاروبرقی روباتی روبوراک S6 MaxV به تازگی در این کشور پیشرفته عرضه شده است. علیرغم جدید بودن این محصول در قفسه های فروش ژاپنی، جاروبرقی S6 MaxV توانسته به جایگاه C در یامادا دست پیدا کند. یامادا بزرگ ترین فروشگاه لوازم خانگی الکتریکی در ژاپن است. به بیان بهتر، جاروبرقی چینی روبوراک توانسته اعتماد ژاپنی ها را به خود جلب کرده و در لیست پرفروش ترین محصولات این کشور قرار گیرد. یامادا دنکی (Yamada Denki) در سال 1973 تاسیس شده، و بزرگ ترین فروشنده وسایل الکتریکی در ژاپن، رهبر صنعت فروش وسایل خانگی در این کشور و دومین فروشگاه بزرگ زنجیره ای وسایل الکتریکی در دنیا به شمار می آید.

البته از ویژگی ها و قابلیت های بی نظیر جاروبرقی روباتی روبوراک S6 MaxV نباید چشم پوشی کرد. این جاروبرقی محبوب از کنترل هوشمند به وسیله اپلیکیشن موبایل، سیری، بلندگوهای هوشمند و غیره پشتیبانی می کند. در عین حال، روبات تمیزکننده Roborock جزو وسایل خانگی هوشمند به حساب می آید که از طریق تنظیمات مناسب، به سایر لوازم هوشمند متصل می شود. مدل S6 MaxV جایگزینی برای روبوراک S6 است که در اکتبر سال 2019 و در نتیجه شراکت Roborock و Softbank به بازارهای ژاپن عرضه شد. مدل جدید از همان فناوری به کار رفته در مدل قدیمی استفاده می کند، اما برخی ویژگی های آن بهبود یافته است.

منبع gizmochina

منبع

Author: admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *