بروزرسانی One UI 3.1 برای گوشی گلکسی S20 FE 5G عرضه شد

رسانه کلیک – بروزرسانی One UI 3.1 با بهبودهای متعدد و همچنین پچ امنیتی ماه فوریه برای گوشی گلکسی S20 FE مجهز به فناوری 5G منتشر شده است.

کمپانی سامسونگ در دسامبر سال 2020، بروزرسانی اندروید 11 را برای گوشی هوشمند گلکسی S20 FE منتشر کرد. البته عرضه این بروزرسانی کمی تعجب آور بود، چرا که طبق زمان بندی ها، ETA در فوریه سال 2021 انجام می شود. به هر حال، سامسونگ بار دیگر با عرضه نسخه بعدی UI یعنی One UI 3.1 برای گوشی گلکسی S20 FE، کاربران این دستگاه را متعجب کرد.

رابط کاربری One UI 3.1 به همراه گلکسی S21 در ماه گذشته رونمایی شد. این رابط کاربری شامل بهبودهای متعددی از جمله افزایش کارایی، امکان به اشتراک گذاری محرمانه، حذف داده های مکانی GPS از روی تصاویر، ویجت های قفل نمایشگر، تماس های ویدیویی، شناسایی گوگل یا همان گوگل دیسکاور روی صفحه خانه و غیره می شود.

سامسونگ، با عرضه نسخه جدید One UI برای گوشی های گلکسی تب S7 و S7 پلاس، آن ها را به نخستین دستگاه هایی تبدیل کرد که قادر به دریافت  One UI 3.1 در بروزرسانی OTA شده اند. با این حال، گوشی گلکسی S20 FE با شماره مدل SM-G781B نیز همانند گوشی های پیشرفته مذکور، می تواند بروزرسانی One UI 3.1 را دانلود و نصب کنند.

به استناد گزارش منتشر شده در وب سایت خبری Sammobile، بروزرسانی نرم افزار با نسخه G781BXXU2CUB5 در حال حاضر در اکثر نقاط اروپا قابل دسترس است. کاربران ساکن در کشورهایی مثل هلند، بلژیک، یونان، رومانی، اسپانیا، کشورهای نوردیک، جمهوری چک، سوییس، ایتالیا، انگلستان، فرانسه، اسلوونی، بالتیک، پرتغال و لهستان می توانند بروزرسانی جدید را دریافت کنند.

بروزرسانی One UI 3.1 با حجم تقریبی 1708 مگابایت، حاوی پچ امنیتی فوریه 2021 است. در ضمن طبق ادعای XDADevelopers، ویژگی Bootloader نیز به این بروزرسانی اضافه شده است. بنابراین به کاربران توصیه می شود تا در صورت نصب نسخه جدید، دستگاه خود را به طور دستی به نرم افزار قدیمی بازگردانی نکنند.

ناگفته نماند که بروزرسانی جدید رابط کاربری One UI مخصوص نسخه جهانی گوشی های گلکسی S20 FE مجهز به فناوری 5G است. بنابراین کاربران 4G در نواحی دیگر قادر به دریافت بروزرسانی و استفاده از آن نخواهند بود. هرچند گفته می شود که نسخه ارتقا یافته در روزهای آتی برای این دستگاه ها نیز منتشر می شود.

پس اگر کاربر گوشی Galaxy S20 FE 5G هستید، حتما به بخش بروزرسانی نرم افزار در قسمت تنظیمات سر بزنید و با دانلود و نصب نسخه 3.1 رابط کاربری One UI، نرم افزار دستگاه خود را در صورت امکان ارتقا بخشید.  

منبع

Author: admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *