نرم افزار Microsoft Word به پوسته تاریک تر مجهز میشود

رسانه کلیک – شرکت مایکروسافت در حال بهبود حالت تاریک در نرم افزار Microsoft Word است تا حالتی تاریکتر را در مشاهده اسناد برای کاربران به ارمغان بیاورد.

به تازگی غول نرم افزار کامپیوتری یعنی شرکت مایکروسافت اقدام به آزمایش هایی برای انتشار یک بروزرسانی در نرم افزار Microsoft Word کرده است که از طریق ویژگی اضافه شده میتوان کل رنگ آمیزی سند را به تاریکترین حالت ممکن تبدیل کرد.

درحال حاضر دارک مود این نرم افزار کاربردی فقط بر روی نوار بالایی آن اثر میگذارد و آنرا به رنگ تیره تبدیل میکند و پس زمینه نوشته سفید رنگ باقی می‌ماند. اما در نسخه پیشرو قرار است که این ویژگی گسترش یافته و پس زمینه متن را نیز به حالت تاریک تبدیل خواهد کرد. این قابلیت، یکی از مورد انتظار ترین ویژگی های این نرم افزار است که کاربران زیادی خواستار وجود در این پلتفرم بوده اند. یکی از اعضای تیم مایکروسافت بیان کرده است: “با حالت تاریک جدید، شما متوجه میشوید که پس زمینه سفید رنگ مطالب به حالت تیره در می آیند.” در این بروزرسانی، زمانی که کاربر دارک مود را روشن کند، نه تنها پس زمینه به رنگ تیره تغییر رنگ میدهد، بلکه رنگ نوشته ها نیز متناسب با آن تغییر می‌کند تا نوشته ها بطور کاملا بب نقص برای کاربر به نمایش در آید.

با دریافت این نسخه، دکمه ای جدید در نوار بالایی به نمایش در می آید که امکان سوئیچ کردن بین دو حالت روشن و تیره وجود داشته باشد. این ویژگی دقیقا مشابه همان حالتی است که در برنامه OneNote وجود دارد که کاربران از طریق آن می‌توانند اقدام به روشن و خاموش کردن حالت تاریک کنند.

نهایتاً باید بگوییم که این ویژگی برای کاربران نسخه بتا آفیس ۳۶۵ بصورت یک بروزرسانی اضافه شده است. بنابراین انتظار میرود تا این قابلیت در ماه های آینده برای همه کاربران در دسترس قرار گیرد.

منبع TheVerge

منبع

Author: admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *