افزودن ویژگی های نرم افزاری گلکسی S21 به مدل های قدیمی تر در One UI 3.1

رسانه کلیک – چند مورد از ویژگی های نرم افزاری موجود در گلکسی S21 با ارتقای رابط کاربری One UI به نسخه 3.1 برای دستگاه های قدیمی تر قابل دسترس می شوند.

زمانی که سامسونگ خبر تولید گوشی های هوشمند گلکسی S21 را در ماه ژانویه اعلام کرد، درباره جدیدترین نسخه پوسته اندرویدی One UI نیز توضیح داد. آپدیت جدید شامل چند ویژگی اضافی بوده و حال به نظر می رسد که سامسونگ قصد دارد برخی از این ویژگی ها را به دستگاه های قدیمی تر خود، معرفی کند. مدل های قدیمی از جمله گلکسی اس 20، نوت 20، گلکسی زد فولد 2 و گلکسی زد فلیپ در صورت ارتقا به One UI 3.1 می توانند از ویژگی های نرم افزاری جدید بهره مند خواهند شد. به بیان کلی، پنج ویژگی نرم افزاری مختلف در گوشی S21 پس از دانلود نسخه جدید، روی مدل های قدیمی مذکور قابل دسترس می شوند.

برای شروع می توان به افزودن قابلیت Single Take بهبودیافته اشاره کرد. این قابلیت به کاربر اجازه می دهد تا با استفاده از دوربین های گوشی خود، به طور همزمان عکس بگیرد و فیلم برداری کند. از دیگر ویژگی های نرم افزاری گلکسی S21 که به گوشی های قدیمی اضافه شده، Multi Mic Recording است. این قابلیت به شما اجازه می دهد تا هم از طریق گوشی و هم از طریق یک دستگاه بلوتوثی متصل، به ثبت صدا بپردازد. با نصب بروزرسانی جدید، اپلیکیشن گالری سامسونگ به یک ابزار ویرایشگر به نام Object Eraser مجهز می شود. با استفاده از این ابزار، می توان عناصر دیدنی در تصاویر را با استفاده از یک الگوریتم هوش مصنوعی قدرتمند حذف کرد. این قابلیت شبیه به عمل Content-Aware Fill در نرم افزار فتوشاپ است. تنها باید شیء مورد نظر جهت حذف را از درون تصویر انتخاب کنید تا نرم افزار باقی کار را انجام دهد. البته دقت این قابلیت به برجسته بودن شیء در تصویر بستگی دارد.

یکی دیگر از ویژگی های نرم افزاری جدید، Eye Comfort Shield بوده که از قبل در نسخه 3.0 جاسازی شده است. اما بروزرسانی جدید موجب بهبود این قابلیت شده است. ویژگی Eye Comfort Shield میزان نور آبی گوشی را محدود می کند، به نحوی که رنگ نمایشگر دستگاه بر اساس ساعت روز تنظیم می شود. این ویژگی در نسخه One UI 3.1 بهبود یافته و به کاربر اجازه می دهد تا از تنظیمات دلخواه استفاده کند، یعنی دمای رنگ و زمان بندی را به طور دستی انتخاب کند. در نهایت باید به ویژگی Private Share اشاره کرد. این قابلیت به شما اجازه می دهد تا یک تاریخ انقضا را به فایل های ارسال شده برای دیگران، اضافه کنید.

نسخه 3.1 رابط کاربری One UI برای دستگاه های قدیمی در طی چند ساعت آتی عرضه می شود.

منبع engadget

منبع

Author: admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *