الگوریتم برنامه تیک تاک همراه هوش مصنوعی آن به فروش گذاشته شد

رسانه کلیک – طبق گزارشات منتشر شده شرکت بایت‌دنس به واسطه معرفی پروژه بایت‌پلاس قصد دارد الگوریتم برنامه تیک تاک و تکنولوژی‌های بکار رفته در آن را بفروشد. 

با توجه به شواهد موجود، هوش مصنوعی شبکه اجتماعی تیک‌تاک دیگر یک راز نبوده و حالا در بازار قابل خریداری است.

در همین راستا رسانه فاینانشال تایمز اعلام کرده است کمپانی مادر این شبکه محبوب یعنی بایت‌دنس اخیرا از شرکتی با نام بایت‌پلاس رونمایی کرده است.

هدف از اجرای این پروژه در واقع فروش تکنولوژی و الگوریتم برنامه تیک تاک است. به همین واسطه مشتریان می‌توانند تکنولوژی‌های مختلف بکار رفته در اپلیکیشن تیک‌تاک از جمله جلوه‌های دیداری و ترجمه لحظه‌ای را در کنار دیگر ویژگی‌های محبوب این شبکه اجتماعی خریداری کنند.

شرکت بایت‌پلاس در ماه ژوئن کار خود را در کشور سنگاپور آغاز کرد. البته درحال حاضر مدیریت کارهای آن در هنگ‌کنگ و لندن انجام می‌شود. 

اما گفته می‌شود این کمپانی درحال پیدا کردن یک راه برای دریافت کسب جواز فروش در ایالات متحده است. بنابراین هنوز مشخص نیست شرکت جدید بتواند در قاره آمریکا حضور فیزیکی داشته باشد.

البته درحال چندین مشتری برای تکنولوژی مورد اشاره وجود دارد. برای مثال برنامه Goat، وب‌سایت خرید آنلاین اندونزیایی و درگاه تهیه بلیط‌های مسافرتی WeGo از کدهای بایت‌پلاس استفاده میکنند.

هنوز برنامه‌های دقیق بایت‌دنس درباره کمپانی تازه‌تاسیس بایت‌پلاس مشخص نشده است. اما این حرکت باعث می‌شود تا برخی ویژگی‌های تیک‌تاک دیگر فقط مختص به این برنامه نباشد.

بعلاوه فروش ابزار پشت‌پرده روشی است که غول‌های فناوری مثل آمازون، مایکروسافت و… از آن به جهت رشد خود استفاده می‌کنند. بنابراین تیک‌تاک از طریق این کار می‌تواند از لحاظ فروش برخی تکنولوژی‌های خود منبع درآمد جدیدی برای خود ایجاد کند.

به نظر شما کمپانی بایت‌دنس می‌تواند با فروش تکنولوژی‌های بکار رفته در پلتفرم تیک‌تاک به درآمد خوبی دست پیدا کند؟

لطفا نظرات خود را با ما و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع

Author: admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *