استخدام ۱۴۰۰ نیرو در صنعت لوازم خانگی کشور +جزئیات

به گزارش تجارت‌نیوز، گروه صنعتی انتخاب الکترونیک به عنوان بزرگترین هلدینگ صنعتی تولید کننده لوازم خانگی کشور با ۱۰ هزار نفر شاغل، به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود ۱۴۰۱ نفر از متخصصان ایرانی را جهت همکاری استخدام می‌کند.

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی انتخاب ثبت‌نام بزرگترین رویداد استخدامی در صنعت لوازم خانگی کشور، شهریور ۱۴۰۰ از ۳۰ مرداد ماه آغاز و تا ۱۲ شهریورماه ادامه خواهد داشت.

این آزمون برای استخدام ۱۴۰۱ نفر در هلدینگ، شرکت‌های تولیدی، فروش و لجستیک، کیفیت، تحقیق و توسعه، خدمات‌پس‌ از فروش و … برگزار می‌شود..

هدف از برگزاری این آزمون برخط الکترونیکی (آنلاین) که با همکاری دانشگاه اصفهان برگزار می شود، استخدام نیروی انسانی مجرب و متخصص و جذب نخبگان و متخصصین در سطوح مختلف تحصیلی از فوق دیپلم تا دکتری درگروه‌های آموزشی مهندسی مکانیک، طراحی صنعتی، مکاترونیک، مهندسی مواد و متالورژی، مهندسی برق، مدیریت، حسابداری، مهندسی کامپیوتر، مهندسی صنایع، مهندسی شیمی، گرافیک و … در بیش از ۱۷۰ نقطه از کشور است.

داوطلبان واجد شرایط می‌توانند از روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۵/۳۰ تا پایان روز جمعه مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۱۲به سامانه snowa.uiazmoon.ir مراجعه و اقدام به ثبت‌نام کنند. جزئیات این خبر به همراه دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون استخدامی گروه انتخاب، متعاقبا اعلام خواهد شد.

منبع: عصر ایران

آخرین اخبار تجارت‌نیوز را از کانال تلگرام آن دنبال کنید.

منبع

Author: admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *