به گزارش تجارتنیوز، به منظور ارتقای سطح کیفی خدمات غیر حضوری و به روز رسانی زیرساختها، سامانههای همراه بانک و اینترنت بانک ملت طی روزهای آتی با اختلال احتمالی همراه خواهد بود.
براساس گزارش روابط عمومی بانک ملت، در راستای ارتقای سطح کیفی خدمات غیر حضوری این بانک، توسعه و به روز رسانی زیرساختهای فنی سامانههای همراه بانک و اینترنت بانک ملت در دست اقدام قرار گرفته است.
بر این اساس احتمالا اختلالاتی در ارایه سرویس های بانکی در همراه بانک و اینترنت بانک ملت طی سه روز آینده مشاهده خواهد شد.
بانک ملت ضمن عذر خواهی از تمامی مشتریان گرامی بابت اختلالات احتمالی در ارایه سرویسهای مذکور از همراهی و سعه صدر هموطنان عزیز سپاسگزاری می کند.
امید است با اتمام عملیات توسعه و به روز رسانی زیرساخت های فنی، خدمات یادشده با سرعت و کیفیت بهتر در اختیار کاربران محترم قرار گیرد.
آخرین اخبار حوزه بانک را در صفحه بانک و بیمه تجارتنیوز بخوانید.