هفتاد و چهارمین دوره اصول مذاکره در باغ کتاب تهران

هفتاد و چهارمین دوره اصول مذاکره، به همت موسسه آموزش عالی ثروت آفرینان پارس در تاریخ 29 و 30 آذرماه 97 در باغ کتاب تهران برگزار خواهد شد.

مدرس این دوره همچون دوره‌های گذشته امیرحسین مظاهری، مولف کتاب «رقص عقاب‌ها» یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های مدیریتی ایران است.
امروز مذاکره، فقط ابزاری که در زندگی شخصی یا زندگی کاری و اجتماعی به برقراری صحیح ارتباط و ایجاد تفاهم کمک می‌کند، نیست. بلکه یک ویژگی تعیین‌کننده در میزان درآمد و جایگاه شغلی است. ناتوان بودن در مذاکره می‌تواند مهم‌ترین مانع رشد افراد و کسب‌وکارها باشد. در واقع کیفیت ارتباطات و مذاکرات است که در ارتقای سطح مالی و جایگاه اجتماعی موثر است.

موسسه آموزش عالی ثروت آفرینان پارس با سه دهه فعالیت علمی و تخصصی در زمینه‌ مدل‌ها و سبک‌های ایرانی کسب و کار با بررسی بیش از ۳۰۰۰ مورد موفق و ناموفق، به عنوان همکار مشترک اتاق بازرگانی و دانشکده کارآفرینی مطرح بوده است و ۷۳ بار سمینار اصول مذاکره را با حضور پروفسور حیدری، پدر مذاکره ایران برگزار کرده است.

پوستر دوره مذاکره فروش

با توجه به موفقیت این موسسه در برگزاری دوره‌های آموزشی، در تاریخ 29 و 30 آذرماه سال جاری، هفتاد و چهارمین دوره اصول مذاکره در باغ کتاب تهران برگزار خواهد شد.

سمینار اصول مذاکره و اقناع مخاطب که توسط امیرحسین مظاهری، مدیرعامل موسسه آموزش عالی ثروت آفرینان پارس برگزار خواهد شد به مسائلی پیرامون:

  • چرایی مذاکره

  • ریشه مشکلات ارتباطی بین افراد

  • آنچه در مذاکره باید انتقال پیدا کند

  • گام‌های قبل از مذاکره، عناصر اقناع مخاطب

  • نقش EQ در مذاکره موفق

و … می‌پردازد.

مهندس امیرحسین مظاهری، مدرس و برگزارکننده این دوره در خصوص هدف از برگزاری این رویداد گفت:

اصول مذاکره و ارتباط یکی از پول‌سازترین‌ مهارت‌های فردی است که خوشبختانه اکتسابی است و با تمرین تحقق می‌یابد. به همین دلیل ما در موسسه ثروت آفرینان با در نظر گرفتن ضرورت آشنایی این اصول، هفتاد و چهارمین دوره اصول مذاکره را در آخرین روزهای پاییز برگزار می‌کنیم تا شرکت‌کنندگان در آن، در شب یلدا، یکی از تاثیرگذارترین اتفاق‌های زندگی خود را تجربه کنند.

وی در ادامه با اشاره به «کارگاه جادوگر مذاکره» که به عنوان مقدمه سمینار اصول مذاکره برگزار می‌شود، افزود:

جادوگر مذاکره اصطلاحا به فردی گفته می‌شود که با قدرت زبان می‌تواند با دیگران ارتباطات خوب و موثری برقرار کند. بنابراین ما در کنار دوره آموزش اصول مذاکره، کارگاه جادوگر مذاکره را نیز برگزار خواهیم کرد تا حاضران در این سمینار با شناسایی منابع، توانایی‌ها و پتانسیل‌های موجود در هر شرایطی برای مذاکره آشنا شوند.

مظاهری در انتها با اشاره به موفقیت‌های حاصل شده در دوره‌های آموزشی موسسه ثروت آفرینان پارس گفت:

دوره‌ها و سمینارهای موسسه ما در فصول مختلف و با موضوعاتی از جمله شم اقتصادی، سلاطین کسب و کار و اصول تحول و مدیریت تغییر با حضور کارآفرینان و بزرگان صنعت برگزار می‌شود که تقویم برگزاری آنها در سایت موسسه اطلاع‌رسانی می‌شود.

موسسه آموزش عالی ثروت آفرینان پارس برگزارکننده این رویدادها تضمین می‌کند، با ارائه «مهندسی معکوس مذاکره هاروارد»، حاضران کامل‌ترین و موثرترین دوره آموزش مذاکره به زبان فارسی در جهان را تجربه خواهند کرد، این دوره دارای گارانتی ثروت آفرینان است.

علاقه‌مندان برای حضور در این دوره و دریافت فایل‌های رایگان «پیش دوره» می‌توانند با شماره 02126403740 تماس حاصل کرده و یا به آدرس www.pms.ir مراجعه کنند.

برچسب ها: اصول مذاکره
منبع

Author: admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *