سامانه‌های فناوری اطلاعات شرکت مخابرات رونمایی شد

به گزارش تجارت‌نیوز، آیین بهره برداری از سامانه‌های فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران امروز با حضور مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و دیگر مسئولان مربوطه رونمایی شد.

در ابتدای این مراسم، میثم سید صالحی _ معاون فناوری اطلاعات شرکت مخابرات_ به معرفی سامانه‌های افتتاح شده پرداخت و توضیحاتی درباره کارکرد، قابلیت و ویژگی‌های مهم این سامانه ها ارائه کرد.

سامانه‌های صمصام، کاروان (مدیریت مشتریان مخابرات)، کارا (مدیریت نیروهای میدان) و بازار برخی از سامانه‌هایی بودند که امروز افتتاح شدند.

در این مراسم داوود زارعیان_ معاون تجاری و امور مشتریان شرکت مخابرات هم اظهار کرد: در زمینه هایی که افتتاح شد تقریبا به جز دو یا سه سامانه که ما نقشی در آن نداشتیم، بقیه سامانه‌ها به حوزه تجاری مربوط می شود و امیدواریم از سامانه ها به خوبی استفاده کنیم.
وی افزود: راه اندازی سامانه ها منوط به بهره برداری درست آنها است و آموزش در این زمینه هم بسیار مهم است و باید مورد توجه قرار بگیرد. در حوزه معاونت تجاری دو موضوع مهم باید همواره مورد توجه قرار گیرد که آنها سفر و تجربه مشتری است و این دو موضوع بدون آی تی معنا ندارد. کاربرد دیگری که این سامانه‌ها می توانند داشته باشند رصد، پیگیری مشتری‌ها است. بحث دیگر بازاریابی و فروش است که سامانه‌های افتتاح شده می‌توانند به ما کمک کنند.

وی تاکید کرد: در حال حاضر ما ۳۰ میلیون مشترک تلفن ثابت و ۵ میلیون میلیون مشترک اینترنت پر سرعت داریم که نیازمند تعامل با ما هستند و امیدواریم این تعامل از طریق سامانه‌هایی که امروز رونمایی شد انجام شود.
همچنین مجید سلطانی_ مدیرعامل شرکت مخابرات ایران _ در این مراسم گفت: شرکت مخابرات ایران یک شرکت خدمات رسان به مردم است و جزو شرکت‌های بزرگ و مهم کشور است و خدماتی که ارائه می دهند مورد نیاز مردم است.

وی تاکید کرد: برای ارایه خدمات بهتر و سریع تر به مردم نیازمند تحولاتی درونی و بیرونی است و تحولات درونی شرکت مخابرات ابعاد مختلفی دارد.

سلطانی درباره نقش افتتاح و رونمایی این سامانه ها تشریح کرد: زمانی که درباره تحولات بیرونی مصاحبه و صحبت می کنم نگاهم به تحولات درونی هم هست و البته فقط سرعت مهم نیست بلکه کیفیت و دانش و مطرح است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران توصیه کرد: استقرار سامانه‌های افتتاح شده نیازمند همکاری و همگرایی همه مدیران مخابرات است تا اثرات آن را در مشتریان مشاهده کنیم.

وی با بیان اینکه توسعه فناوری اطلاعات نیازمند دوکار بزرگ است، ادامه داد: سرمایه گذاری یکی از اقداماتی است که باید انجام شود و ما در حوزه فناوری اطلاعات شرکت مخابرات سرمایه گذاری مناسبی انجام نداده‌ایم و باید سرمایه گذاری مناسب را انجام دهیم.
سلطانی در پایان سخنان خود بر لزوم توجه به نیرو و منابع انسانی اشاره کرد و گفت توجه به این موضوع بسیار مهم است چراکه رقبا در این حوزه بسیار زیاد هستند.

منبع: ایسنا

منبع

Author: admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *