راز پشت پرده؛ درآمد یوتیوبرها چقدر است؟

اگر شما هم علاقه‌مند به حوزه یوتیوب و کسب درآمد از طریق آن هستید، باید بدانید که ساخت و ویرایش ویدئوهای جذاب و انتشار آن‌ها در شبکه یوتیوب، کاری آسان نیست. اما قبل از شروع به کسب درآمد از این حوزه، بهتر است با شرایط و درآمد این کار آشنا شوید و سپس با اطلاعات وارد این حیطه مشغول به فعالیت شوید. در این مقاله قرار است از راز درآمد یوتیوبرهای ایرانی و خارجی پرده برداریم، پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

درآمد یوتیوبرهاچقدر است؟

میزان سود یوتیوبرها چقدر است؟

کسب درآمد از یوتیوب، یکی از معروف‌ترین روش‌های کسب درآمد اینترنتی است که به دلیل گسترده بودن مخاطبان هدف و محاسبه دلاری درآمد، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. با این وجود، نباید فرض کنید که برای شروع نیاز به سرمایه اولیه ندارید. بلکه برای تولید ویدئوهای با کیفیت و جذاب، باید هزینه کرد.

به‌عنوان مثال، برای سفارش متن اولیه یا سناریو جذاب، نیاز به پرداخت هزینه دارید.همچنین برای تبدیل اتاق خود به استودیوی کوچک به تجهیزات و وسایل مناسب فیلمبرداری نیاز دارید.

با این حال، اگر ویدئوی شما کیفیت مناسبی داشته باشد و در ۱۰ ثانیه ابتدایی توانایی جذب توجه مخاطب را داشته باشد، می‌توانید به سود بسیار خوبی امیدوار باشید. هرچند که نیاز به تلاش و کوشش برای تولید محتوای جذاب و پرطرفدار دارید، اما با رشد و توسعه، می‌توانید درآمد خوبی را از این حرفه کسب کنید. به‌عنوان‌مثال، می‌دانید که متوسط سود یوتیوبرهای ایرانی پس از ۱ سال تلاش بی وقفه، ۱۵۰۰ درصد مبلغی است که برای ساخت و تولید ویدئو هزینه کرده‌اند؟!

درآمد یوتیوبرهای ایرانی چقدر است؟

به‌خاطر تحریم‌های ایران و فیلتر شدن یوتیوب در این کشور، فعالیت در این شبکه به سختی صورت می‌گیرد. با این حال، ایرانیان بسیاری که در خارج از کشور زندگی می‌کنند، در یوتیوب فعالیت گسترده دارند و بعضی از آن‌ها به عنوان یوتیوبرهای معروف شناخته می‌شوند. به عنوان مثال، آریا کئوکسر و میا پلیز دو یوتیوبر معروف ایرانی هستند. آریا در کانالش ویدئوهای بازی‌های کامپیوتری را با چاشنی طنز منتشر می‌کند و میا پلیز محتواهای متنوعی را اعم از معرفی بازی‌ها و محتواهای سرگرم کننده به اشتراک می‌گذارد. این افراد از درآمدهای بسیار خوبی در یوتیوب برخوردار هستند.

با هر ۱۰۰۰ بازدید تبلیغات در ویدئوهای شما، بین ۱ تا ۳ دلار واریز می‌شود. با در نظر گرفتن تعداد بازدیدها و تعداد تبلیغات، می‌توانید درآمد خود را محاسبه کنید. یوتیوبرهایی که ۲۵۰.۰۰۰ دنبال کننده دارند و یک سال فعالیت دارند، با انتشار بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ ویدئو در سال و با در نظر گرفتن دلار ۵۰۰۰۰ تومانی، حدود ۸۰۰ میلیون تومان در ماه درآمد دارند. اگر ۱۰.۰۰۰ فالوور در کانال یوتیوب خود داشته باشید، می‌توانید ماهیانه حداقل ۳۲ میلیون تومان از یوتیوب درآمد کسب کنید.

در یوتیوب چقدر درآمد خواهید داشت؟

درآمد یوتیوبرهای خارجی چقدر است؟

یوتیوب برای برخی از افراد به منبعی برای کسب درآمد تبدیل شده است و می‌تواند باعث ثروتمند شدن آنان شود. یوتیوبرهای پرطرف‌دار می‌توانند درآمد قابل توجهی داشته باشند، به‌عنوان مثال رایان تویزر یویو کانال پردرآمد در سال ۲۰۱۸ بود و حدود ۲۲ میلیون دلار درآمد داشت. جیک پاول هم از دیگر یوتیوبرهای پردرآمد است که حدود ۵/۲۱ میلیون دلار درآمد داشته است.

یوتیوب به یک منبع کسب درآمد برای برخی افراد تبدیل شده است. درآمد یوتیوبرهای پرطرف‌دار می‌تواند مبالغ قابل توجه و چشمگیری باشد و باعث شهرت و ثروت آنان می‌شود، اما برای تازه‌واردها درآمد زیادی ندارد.

چقدر طول می‌کشد تا در یوتیوب به درآمد چشمگیر رسید؟

برای کسب درآمد از یوتیوب، باید حداقل یک سال از شروع فعالیت کانال بگذرد و حداقل ۱ هزار دنبال‌کننده داشته باشید. علاوه بر این، موضوعات جذاب روز را باید شناسایی و محتوای جذاب تولید کرد. برای رسیدن به درآمد، فعالیت منظم و قرار دادن ویدیوها در تاریخ و ساعات مشخصی لازم است. همچنین حتماً باید قوانین کپی‌رایت یوتیوب را رعایت کرد و از بهینه‌سازی ویدئوها و قرار دادن توضیحات کوتاه استفاده کرد.

البته روشی هم وجود دارد که با کمک گرفتن از آن میتوان میانبری در افزایش کسب درآمد داشت که شاید با آن آشنا باشید؛ این روش خرید سابسکرایب واقعی است. در صورتی که سرویس خریداری شده باکیفیت باشد میتواند شما را وارد حیطه رقابت کند.

با توجه به بررسی نظرات، خرید سابسکرایب واقعی یوتیوب از فالووران دارای بهترین بازخورد بوده است. این نوع سابسکرایب‌های  تا به حال توانسته نظر یوتیوبرها را به سمت خود جذب کند. به بیانی دیگر میتوان کند سرویس خرید سابسکرایب یوتیوب مورد تایید یوتیوبرهای حرفه‌ای واقع شده است.

سخن نهایی

درآمد یوتیوبرها معمولاً به عوامل مختلفی مانند تعداد بازدیدهای ویدیوهای آن‌ها، تعداد اشتراک کنندگان، نوع محتوایی که ارائه می‌دهند و نحوه بهره‌برداری از برنامه‌های تبلیغاتی و همچنین طول زمانی که کاربران ویدئو را تماشا می‌کنند بستگی دارد. با این حال، برای بسیاری از یوتیوبرها، درآمدشان از طریق تبلیغات و پرداخت شده به آن‌ها توسط یوتیوب خواهد بود.

تعدادی از یوتیوبرها همچنین می‌توانند از سایر منابع درآمدزایی مانند فروش محصولات مرتبط با کانال یا ارائه خدمات استفاده کنند. در مجموع، درآمد یوتیوبرها بسیار متنوع است و به صورت جداگانه برای هر یک از آن‌ها محاسبه می‌شود. البته همان طور که در مقاله اشاره کردیم خرید سابسکرایب باکیفیت از مجموعه‌ای معتبر همچون followeran میتواند نقش اساسی درآمد داشته باشد.

منبع

Author: admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *