گزارش همایش بازاریابی و فروش عصر دیجیتال

همایش تخصصی بازاریابی و فروش در عصر دیجیتال با حضور بیش از ۴۵۰ نفر از مدیران، کارآفرینان و بازاریابان، ۲۶ بهمن در مرکز همایش‌های رایزن توسط ویدان برگزار شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، این همایش تخصصی که به همت مجموعه ویدان برگزار شد، حامیانی شاخصی همچون TAG Heuer، Maurice Lacroix، Esprit ، گروه الیت، کانون تبلیغاتی طراحان خلاق آترا، گروه GISP، کافه جیما، فست کلیک و آژانس بادکوبه داشت.

میهمانان ویژه این همایش عبارت بودند از:

دکتر علیرضا شیری – مدیر خانه توانگری طوبی

نادر رفتاری – رئیس مجموعه رستوران‌های رفتاری

مهندس حمزه‌ای – رئیس شرکت مارین

مهندس رحیمی‌نژاد – رئیس گروه GISP

سمانه فرخی – مدیر کانون تبلیغاتی آترا

رضا هاشمی‌نیا – مدیر کافه جیما

همایش بازارایابی و فروش در عصر دیجیتال با سخنرانی دکتر ربانی درباره «چگونه به یک رهبر بازار تبدیل شویم» آغاز و پس از آن با سخنرانی دکتر عمرانی مدیر مجموعه الیت در رابطه با نحوه فروش کالای لوکس ادامه پیدا کرد.

همایش بازاریابی و فروش در عصر دیجیتال

همایش بازاریابی و فروش در عصر دیجیتال

همچنین در این همایش بعضی از تکنیک‌های فروش موفق معرفی شد، تکنیک‌هایی که برای همه قابل اجرا هستند و فروش و سودآوری بیشتر را برای کسب‌و‌کار افراد به ارمغان خواهد آورد.

در این مراسم که متولی اصلی آن مجموعه ویدان بود دکتر محمود محمدیان، عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی نیز پشت تریبون رفت و به تشریح موضوع کاربردی «ترس و بازاریابی» پرداخت.

همایش بازاریابی و فروش در عصر دیجیتال

همایش بازاریابی و فروش در عصر دیجیتال

در بخش بعدی همایش، عدنان موسی‌پور، رئیس اتاق بازرگانی ایران-قطر درباره فرصت‌های پیش رو در صادرات و همچنین بازاریابی بین‌الملل صحبت داشت، سپس بابک بادکوبه درباره تبلیغات خلاق و همچنین در پایان حمیدرضا محمودی پیرامون حوزه دیجیتال مارکتینگ ایراد سخن کردند.

همایش بازاریابی و فروش در عصر دیجیتال

همایش بازاریابی و فروش در عصر دیجیتال

در پایان لازم به ذکر است که عزیزانی که موفق به شرکت در همایش بازارایابی و فروش در عصر دیجیتال نشده‌اند، با تماس با شماره ۰۹۰۲۳۰۱۰۲۱۲ می‌توانند فایل تصویری این رویداد را دریافت کنند.

منبع

Author: admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *