سومین همایش روز بازاریابی دیجیتال

رسانه کلیک – ثبت نام دور سوم روز بازاریابی دیجیتال آغاز شد. در این رویداد استارت‌آپ‌ها و آژانس‌های تبلیغاتی بزرگی مانند علی بابا، سفرمارکت، دیجیکالا، اسنپ، کافه بازار، تپسل، یکتانت و … حضور دارند.

ثبت نام دور سوم روز بازاریابی دیجیتال (dmday.ir) آغاز شد. در این رویداد متخصصان و کارشناسان صنعت بازاریابی دیجیتال و تولید محتوا، استارتاپ‌ها، مدیران کسب و کارها و صنایع مختلف و همچنین علاقمندان و دانشجویان شرکت می‌کنند.

حضور استارت‌آپ‌ها و آژانس‌های تبلیغاتی بزرگی مانند علی بابا، سفرمارکت، دیجیکالا، اسنپ، کافه بازار، تپسل، یکتانت و … و صحبت در مورد جدیدترین تجربیات و دغدغه‌های کسب و کار‌های دیجیتال باعث شده تا رویداد روز بازاریابی دیجیتال فضایی حرفه‌ای برای شبکه سازی و انتقال تجربیات به خود بگیرد.

این رویداد تا بحال در دو دوره برگزار شده است و مجموع 1800 شرکت کننده را دور یکدیگر جمع کرده. برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی با موضوعات ریتارگتینک، دیجیتال برندیگ، سئو و SEM، پرفورمنس مارکتینگ و … از بخش‌های رویدادهای قبلی بوده.

برگزاری دور سوم از این رویداد

سومین رویداد روز بازاریابی دیجیتال دی ماه سال 98 به مدت 3 روز برگزار می‌شود. تفاوت‌های اساسی‌ این رویداد با رویدادهای قبلی که باعث افزایش فضای تخصصی‌ رویداد می‌شود:

  • جداسازی هر صنعت و مباحث داغ روز مربوط به آن‌ها از یکدیگر در قالب بخش‌های مختلف(Edition)
  • ایجاد بستر مناسب برای معرفی روش‌های مدرن تبلیغاتی و دیجیتال مارکتینگ و بررسی تاثیر آنها بر صنایع مختلف
  • بررسی دغدغه های روز در حوزه دیجیتال مارکتینگ
  • همکاری گسترده‌تر با همکاران، شریکان تجاری، رسانه‌ها و برگزارکنندگان

برای تهیه بلیط کلیک کنید

بخشهای مختلف سومین رویداد روز بازاریابی دیجیتال

روزبازاریابی دیجیتال تصمیم دارد تا کاربردپذیری، تاثیرگذاری دیجیتال مارکتینگ در حوزه ها و صنایع مختلف را بررسی کند. این بخش‌ها شامل حوزه های صنایع تند مصرف(FMCG)، آرایشی بهداشتی ، غذایی و …، حمل و نقل ، سفر و لجستیک، موبایل، مد و لباس و مال های تجاری و فروشگاه های زنجیره ای و مواردی ازین دست است.

شرکت در رویداد

این رویداد که درتاریخ 14،13،12 دی ماه در سالن همایش های صدا و سیما برگزار می شود. برای دریافت اطلاعات بیشتر و تهیه بلیط رویداد و همچنین دریافت تخفیف برای سازمان ها و شرکت هایی که می خواهند به صورت گروهی و تیمی در رویداد شرکت کنند می توانند بلیط رویداد تا 30% تخفیف از سایت dmday.ir دریافت کنند.

منبع

Author: admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *