دریافت اولین آپدیت نرم‌افزاری توسط سری گلکسی نوت ۲۰

رسانه کلیک – حجم آپدیت سری گلکسی نوت ۲۰ حدود ۵۰۰ مگابایت است که یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های آن افزودن پچ امنیتی در ماه اوت ۲۰۲۰ محسوب می‌شود.

شرکت سامسونگ حدود ۲ روز پیش جدیدترین پرچمداران خود را به نام‌های گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا معرفی کرد. انتظار می‌رفت که این محصولات از از تراشه اکسینوس ۹۹۲ با لیتوگرافی ۵ نانومتری استفاده کنند، اما این شرکت به دلیل نامشخصی از تراشه اکسینوس ۹۹۰ برای سری جدید نوت استفاده کرده است.

با گذشت ۲ روز از رونمایی جدیدترین محصولات سامسونگ، اخباری مبتنی بر ارائه اولین به‌روزرسانی برای گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا در فضای مجازی منتشر شده است. این آپدیت حجمی حدود ۵۰۰ مگابایت دارد و پچ امنیتی ماه اوت ۲۰۲۰ را به همراه دارد.

در حال حاضر در جزئیات آپدیت جدید به اطلاعات دیگری اشاره نمی‌شود و اضافه شدن امکانات جدید پس از نصب به‌روزرسانی هوشمند مشخص نیست. با این حال برطرف شدن باگ‌های احتمالی و بهبود عملکرد گوشی هوشمند از اقداماتی است که پس از نصب آپدیت جدید روی این محصولات به وجود می‌آید.

محصولات جدید سامسونگ در ۲ مدل با تراشه‌های اکسینوس ۹۹۰ یا اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس وارد بازار می‌شوند. نوت ۲۰ و نوت ۲۰ اولترا از شرکت کره‌ای و با اندروید ۱۰ وارد بازار شده‌اند که رابط کاربری آن‌ها نیز  OneUI 2.5 است. سامسونگ گفته‌است که این گوشی‌ها در آینده سه آپدیت بزرگ از سیستم عامل اندروید را دریافت می‌کنند. در گذشته محصولات سامسونگ ۲ سال پشتیبانی می‌شدند اما این گوشی‌ها پشتیبانی سه ساله خواهند داشت.

منبع gsmarena

منبع

Author: admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *