برگزاری هشتمین ماراتن برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور در پاییز

رسانه کلیک – مطابق اعلام کمیته‌ی برگزاری ماراتن برنامه‌نویسی تلفن‌ همراه کشور، هشتمین دوره از این رویداد از ۱۰ تا ۱۲ مهر ۱۳۹۹ برگزار خواهد شد.

هشتمین ماراتن برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور در حالی از ۱۰ تا ۱۲ مهر ۱۳۹۹ برگزار می‌شود که براساس اطلاعات روابط‌عمومی این رویداد، ثبت‌نام در این مسابقات آغاز شده و تا ۲۵ شهریور ادامه خواهد داشت. هدف اصلی از برگزاری این رویداد شناسایی تیم‌های برنامه‌نویسی برجسته‌ی کشور و شناسایی ایده‌های بکر و خلاقانه و ورود این تیم‌ها به بازار کار عنوان شده است.

رویداد ماراتن برنامه‌نویسی تلفن همراه کشور که از سال ۱۳۹۰ تاکنون در ۷ دوره در سطح کشور برگزار شده موفق به معرفی  تیم‌های برنامه‌نویسی متعددی به بازار کار شده است. در این مسابقات،  از تیم‌های برنامه‌نویسی انتظار می‌رود در فرصت ۴۸ ساعته‌ی تعیین شده، نسخه‌ی اولیه‌ی برنامه‌ی تلفن همراه خود را در حوزه‌های مشخص‌شده به‌دست کمیته‌ی ارتباط با صنعت مسابقه، به تیم داوری تحویل دهند.

ماراتن برنامه‌نویسی

ماراتن برنامه‌نویسی

در کل این مدت تیم‌ها با قرنطینه بودن در محل برگزاری رویداد تحت نظارت کامل تیم‌های داوری و مشاور بر نحوه عملکرد خود خواهند بود. در انتها، تیم‌های منتخب داوران در مرحله‌ی نهایی فرصت مجددی برای ارائه برنامه‌ی خود به داوران خواهند داشت.

تیم‌های برتر مسابقات علاوه‌بر دریافت جوایز نقدی و غیرنقدی شانش بالایی برای استخدام در شرکت‌های معتبر حوزه ICT را خواهند داشت. برای ثبت نام در مسابقات و کسب اطلاعات بیشتر، به سایت http://mpm.sharif.ir مراجعه کنید یا با دبیرخانه‌ی رویداد به شماره تلفن تماس ۵-۶۶۰۲۸۹۶۳-۰۲۱ تماس بگیرید. 

منبع

Author: admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *