برنامه Apple TV به تلویزیون های اندرویدی سونی راه پیدا کرد

رسانه کلیک – اخیرا برنامه Apple TV بر روی تلویزیون های اندرویدی سونی قرار گرفته است و امکانات کاربردی فراوانی را فراهم کرده است.

 شما می توانید تلویزیون های سونی را نیز به لیست دستگاه هایی اضافه کنید که می توانید در آن برنامه دانلود کنید و از برنامه های اپل که برای تلویزیون کاربرد دارد، استفاده کنید. سونی در حال ارائه این نرم افزار بر روی تلویزیون های هوشمند اخیر خود است و در ابتدا با تلویزیون های مدل X900H شروع می کند.

سونی برنامه دارد که تا پایان امسال این برنامه را بر روی تلویزیون های منتخب 2018  و بیشترین تلویزیون های مدل 2019 و تلویزیون های مدل 2020 قرار دهد.

همانند کاربرد این برنامه در سیستم عامل های دیگر می توانید از Apple TV، برای دسترسی به TV + و تماشای محتوای اصلی اپل از جمله Greyhound و The Morning Show استفاده کنید. ویژگی های کانال های این برنامه به شما این اجازه را می دهد که در شبکه هایی مثل Showtime و Starz عضو شوید. با ویژگی اشتراک خانواده اپل، می توانید حداکثر با شش نفر از اعضای خانواده خود اشتراک یک کانال را تقسیم کنید و اگر تمام کاری که می خواهید انجام دهید، یافتن فیلم یا سریال خاصی برای اجاره یا تماشا است، می توانید این کار را نیز انجام دهید.

اپل در مورد تمایل خود برای دریافت  Apple TV+ در بیشترین سیستم عامل های ممکن  ابایی ندارد. علاوه بر تلویزیون های سونی شما می توانید این نرم افزار را بر روی تلویزیون های سامسونگ، LG ، Roku و دستگاه های Amazon Fire  دریافت کنید.

همچنین از اواخر نوامبر شما با خرید هر یک از تلویزیون های اپل، آیفون، آیپد و مک از اشتراک یکساله رایگان برخوردار خواهید شد. آپل اخیرا به بعضی از کاربران خود چندین ماه اشتراک رایگان اضافه تر می دهد.

منبع engadget

منبع

Author: admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *