تقدیر وزیر بهداشت از وزیر ارتباطات در راستای اقدامات او در مهار همه‌گیری کرونا

‌رسانه کلیک – دکتر سعید نمکی در یادداشتی از اقدامات وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در رابطه با اقدامات او در راستای مهار همه‌گیری کرونا قدردانی کرد.

دکتر سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با ارسال یادداشتی از همکاری محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از اقدامات او در مهار همه‌گیری کرونا قدردانی کرد.

اقداماتی که وزارت‌خانه تحت مدیریت آذری جهرمی در دوران همه‌گیری انجام داده است و مورد تقدیر وزیر بهداشت نیز قرار گرفته است شامل استفاده موثر از ظرفیت دولت الکترونیکی جهت ایجاد محدودیت های هوشمند برای افراد مبتلا، ردیابی الکترونیکی مبتلایان به کرونا و همچنین استفاده موثر از ظرفیت آموزشی و تبلیغی اپراتورها در انتقال پیام های بهداشتی به مردم است.

محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات هفته گذشته در حکمی کمیته ویژه‌ای را مأمور پیگیری مسائل مربوط به کرونا در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور کرد.

در این حکم تاکید شده تا از همه ظرفیت‌ها و ابزارهای موجود شبکه داخلی و شبکه مخابراتی کشور، زیرساخت‌های لجستیکی و اطلاعاتی، توانمندی‌های حوزه فناوری اطلاعات و فضای مجازی برای پایش و مراقبت الکترونیکی افراد در قرنطینه و کنترل اضطراری و آنی مبتلایان به این ویروس، آموزش و اطلاع رسانی هوشمند و دقیق هموطنان، حمایت از کسب و کارهای در معرض بیماری و کمک به عرضه الکترونیکی محصولات و خدمات سازمان‌های صنعتی و کسب و کارها بهره‌گیری شود.

آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات احکام اعضای کمیته ویژه مبارزه با بیماری کرونا در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات را نیز صادر کرده است.

منبع

Author: admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *