گزارش اولین روز رویداد الکام‌پیچ در ششمین دور از برگزاری الکام استارز

رسانه کلیک – اولین روز رویداد الکام‌پیچ در ششمین دور الکام‌استارز از صبح امروز ۲۹م دی ماه ۱۳۹۹ در چهار روز تا ۲م بهمن به صورت آنلاین و حضوری در محل موزه ارتباطات برگزار خواهد شد.

ششمین دور از رقابت‌های الکام‌پیچ از صبح امروز ۲۹م دی ماه ۱۳۹۹ در چهار روز تا ۲م بهمن به صورت آنلاین و حضوری در محل موزه ارتباطات برگزار خواهد شد، در روز اول این رویداد ۱۳ تیم استارتاپی و ۵ تیم آموزشی در برابر ۳ داور حضوری و ۴ داور آنلاین به ارائه ایده‌ی استارتاپ خود می‌پردازند. 

در بخش اول رویداد الکام‌پیچ، تیم‌های توربیت، چمدون، زنجیر، حل‌یاب، آسانیسم و فروگانیک به داوری ۳ داور حضور کتایون سپهری، امیر چگینی، هادی فرنود و داورهای آنلاین تبسم لطیفی، جلال سمیعی، رسول قربانی نیما نورمحمدی به ارائه کارهای خود پرداختند. 

هر تیم ۵ دقیقه فرصت ارائه در اختیار دارد و سپس به مدت ۱۰ دقیقه تحت داوری قرار می‌گیرد.

همچنین در بخش دوم اولین روز رویداد الکام‌پیچ تیم‌های یوآیدی، Ravro، کانکتیت، کارفیت و ویدابیا ارائه خواهند داشت.

بعد از ارائه این تیم‌ها نیز در نهایت بخش ارائه تیم‌های دانش‌آموزی آغاز خواهد شد. در کنار بخش رقابتی الکام‌استارز، تیم‌های حاضر در بخش آوردگاه سرمایه و پاویون شتاب نیز از برنامه‌های مشاوره‌ای و برنامه‌ریزی برای جذب سرمایه برخوردار خواهند شد. 

برای مشاهده آنلاین رویداد الکام‌پیچ می‌توانید به  بخش «زنده» وب‌سایت الکام‌استارز به آدرس https://elecom-stars.ir و یا پلتفرم لحظه‌نگار مراجعه کنید.

منبع

Author: admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *