سامسونگ Quick Share به ویندوز ۱۰ می آید

رسانه کلیک – سامسونگ و مایکروسافت مدت هاست که بصورت شریکی با یکدیگر کار می کنند که جدیدترین همکاری آنها منجر به حضور سامسونگ Quick Share در ویندوز می شود.

شرکت سامسونگ با مایکروسافت مدت هاست که با یکدیگر همکاری مشترک دارند. این دو شرکت اخیراً همکاری خود را گسترش داده که در نتیجه آن، سامسونگ Quick Share به ویندوز ۱۰ خواهد آمد.

این قابلیت رقیب جدی AirDrop اپل است که به کاربران این اجازه را می دهد تا بدون هیچ دغدغه‌ای اقدام به اشتراک گذاری تصاویر، ویدئو ها و اسناد بین دستگاه های برند اپل کنند. حال طبق گزارشات به نظر می رسد که نرم افزاری مشابه با این برنامه در فروشگاه مایکروسافت به نمایش در آمده است که با استفاده از آن کاربران اندرویدی سامسونگ که از رابط کاربری One UI 2.0 به بالا استفاده می کنند، می‌توانند به راحتی اقدام به اشتراک گذاری فایل های خود با ویندوز ۱۰ کنند.

البته این نرم افزار هنوز در مایکروسافت استور همه کاربران ظاهر نشده است. اما به محض اینکه در دسترس قرار بگیرد، شما میتوانید با دانلود و نصب آن بر روی ویندوز خود از طریق وای فای دایرکت، بلوتوث یا پلتفرم سامسونگ SmartThings اقدام به انتقال فایل بین گوشی و کامپیوتر خود کنید.

البته هنوز مشخص نیست که این نرم افزار چه زمانی به صورت رسمی و برای همه کاربران در دسترس قرار گیرد اما گزارشات به دست آمده نشان دهنده آن است که این پلتفرم به زودی برای همه کاربران در دسترس خواهد بود.

در کنار این نرم افزار، گزارش هایی منتشر شده است که قرار است برنامه ای با نام Samsung O نیز در فروشگاه مایکروسافت قرار گیرد که البته عملکرد آن مشخص نیست. اما گفته می شود که از طریق آن بتوان برنامه های مختلف را کلون کرد تا بتوان از یک برنامه، دو فایل نصبی از آن وجود داشته باشد که معمولا برای افرادی که چند اکانت در یک شبکه اجتماعی دارند کاربرد دارد. اما همه اینها در حد شایعات بوده و برای دستیابی به حقیقت نیاز است تا چند روزی منتظر بمانیم.

منبع Gizmochina

منبع

Author: admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *