گوشی Oppo A54 5G همراه با اسنپدراگن ۴۸۰ معرفی خواهد شد

رسانه کلیک – گزارشات حاکی از آن است که شرکت اوپو در حال توسعه گوشی Oppo A54 5G است که قرار است به زودی از آن بصورت جهانی رونمایی کند.

شرکت اوپو یکی از تولید کنندگان تلفن همراهی است که محصولاتی با کیفیت و با قیمتی مناسب را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. حال گوشی Oppo A54 5G در یک وبسایت ژاپنی به عنوان محصول میانرده پیشروی شرکت اوپو همراه با مشخصات آن منتشر شده است که ما قصد داریم تا به آن بپردازیم.

طبق اطلاعات منتشر شده، این محصول قرار است با یک صفحه IPS LCD در اندازه ۶.۵ اینچ با رزولیشن فول اچ دی پلاس و طراحی دوربین سلفی حفره ای عرضه شود.

سیستم عامل این محصول با پوسته اختصاصی اوپو یعنی ColorOS 11 مبتنی بر اندروید ۱۱ بوده و برای بازگشایی قفل گوشی، حسگر اثر انگشت در کنار گوشی و یا سیستم تشخیص چهره مبتنی بر هوش مصنوعی مورد استفاده خواهد بود. قلب تپنده این دستگاه اسنپدراگن ۴۸۰ بوده که در کنار ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه رام قرار دارد.

پشتیبانی و دوربین

پشتیبانی از کارت حافظه جانبی نیز در این گوشی وجود دارد. باتری این گجت طبق گزارش منتشر شده ۵۰۰۰ میلی آمپری بوده که با پشتیبانی از سرعت شارژ ۱۸ وات همراه است.

درباره سیستم دوربین این محصول باید بگوییم که گوشی مورد بحث از یک لنز ۱۶ مگاپیکسل به عنوان دوربین سلفی، یک مجموعه دوربین در پشت گوشی که شامل لنز ۴۸ مگاپیکسل اصلی، یک لنز ۸ مگاپیکسل و دو لنز ۲ مگاپیکسلی بهره می‌برد.

همچنین گفته می‌شود که این میانرده جذاب همراه با ویژگی های مختلفی همچون Wi-Fi 802.11ac، بلوتوث نسخه ۵.۰ و جک ۳.۵ میلی متری هدفون برای علاقه مندان در دسترس خواهد بود.

در آخر درباره قیمت این محصول باید بگوییم هنوز اطلاعات رسمی منتشر نشده است. اما زمان رونمایی از این محصول طبق شایعات، اواخر ماه مه خواهد بود که در دو رنگ بنفش و مشکی نقره ای برای فروش در دسترس خواهد بود.

منبع

Author: admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *