کمپین شبکه نوآوری دیجیتال ایران با حمایت اینوسنتر برگزار می‌شود

رسانه کلیک کمپین شبکه نوآوری دیجیتال ایران با هدف حمایت ویژه از استارتاپ‌های فناوری محور و دیجیتال کشور به‌صورت مستمر و بدون محدودیت زمانی برگزار می‌شود.

به گزارش کلیک، به نقل از ایرنا؛ به گزارش روز سه‌شنبه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، «کمپین شبکه نوآوری دیجیتال ایران» با حمایت مرکز نوآوری اقتصاد دیجیتال ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمند سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، برگزار می‌شود.

از مزایای برگزاری چنین کمپینی می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تامین هزینه دوره‌های آموزشی مورد نیاز شرکت‌های عضو شبکه نوآوری
  • در اختیار قرار دادن فضاهای کاری اشتراکی به‌صورت رایگان به استارتاپ‌ها
  • ارائه خدمات منتورینگ، مشاوره با متخصصان فناوری و کسب‌وکار به‌صورت رایگان
  • تخصیص وام کم‌بهره و حمایت‌های نقدی و غیر نقدی بلاعوض برای اعضای شبکه
  • معرفی شرکت‌ها و تیم‌ها به شبکه سرمایه‌گذاری خطرپذیر کشور، صندوق‌های پژوهش فناوری و غیره
  • ایجاد فضایی مناسب برای استقرار گروه‌ها و شرکت‌های فعال حوزه دیجیتال و فناوری‌های نوظهور در مراکز نوآوری و شتاب‌دهنده‌ها

هدف از اجرای طرح کمپین شبکه نوآوری دیجیتال ایران چیست؟

هدف از این طرح تسهیل استقرار، آموزش، سرمایه‌گذاری و رشد و توسعه شرکت‌های نوپای دیجیتال کشور است. چنانچه استارتاپ یا شرکتی فعال در عرصه‌ فناوری‌های نوظهور نیاز به فضا برای استقرار اعضای تیم خود داشته باشد، می‌تواند با مشارکت در این رویداد از مزایایی چون دریافت انواع حمایت‌های مادی یا معنوی از جمله سرمایه‌گذاری و یا خدمات مشاوره و آموزشی برخوردار شود.

اینوسنتر به‌عنوان نخستین مرکز توسعه اقتصاد دیجیتال در کشور، از حرکت زیست‌بوم استارتاپی به سمت فناوری‌های نوین حمایت می‌کند. استارتاپ‌ها، تیم‌های فناور، مراکز نوآوری و شتاب دهنده‌ها در صورت تمایل به پیوستن به این شبکه می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام به آدرس اینترنتی innocenter.ir مراجعه کنند.

منبع

Author: admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *