جزئیات استخدام در ارتش در سال ۱۴۰۰

به گزارش تجارت‌نیوز، استخدام در نیروی زمینی ارتش از بین جوانان ولایتمدار، متدین، انقلابی با تفکر بسیجی و متعهد به حفظ ارزش‌های انقلابی نظام جمهوری اسلامی ایران به صورت افسر پیمانی(پنج ساله) و کارمند علمی پیمانی و تجربی پیمانی(شش ساله) وفق ماده۳۳ قانون آجا برای خدمت در یگان‌های تابعه نزاجا همچنین کارمند هیات علمی وفق ماده ۳۸ قانون آجا جهت خدمت در دانشگاه افسری امام علی(ع) با شرایط و امتیازات زیر همرزم می‌پذیرد.

متقاضیانی که دارای مدرک دیپلم به بالا هستند می‌توانند در دوره استخدامی نیروی زمینی ارتش ثبت‌نام کنند. داوطلبان عضویابی شده به همراه مدارک از تاریخ ۱۴۰۰/۰۷/۰۷ تا ۱۴۰۰/۰۸/۰۱به نزدیکترین دفترجذب و عضویابی استان محل سکونت مراجعه و ضمن تحویل مدارک نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

پس از بررسی مدارک داوطلبان واجد شرایط انتخاب و اسامی آنان تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ به دفاتر مربوط اعلام می‌شود. گزینش افراد تا روز ۱۴۰۰/۰۸/۲۶ انجام و نتیجه نهایی تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۹/۲۰ مشخص می‌شود.

برای استخدام نیروی هوایی ارتش نیز داوطلبان لازم است با همراه داشتن اصل و روگرفت مدارک خواسته شده از تاریخ ۱۴۰۰/۷/۱۰ الی ۱۴۰۰/۰۸/۱۵ در ایام هفته از ساعت (۸:۰۰ الی ۱۳:۰۰) و دوشنبه‌ها و پنج‌شنبه‌ها از ساعت (۸:۰۰ الی ۱۱:۰۰) حضوراً به یکی از حوزه‌های ثبت نام اشاره شده زیر مراجعه و پس ازتحویل مدارک نسبت به ثبت نام اقدام نمایند. ضمنا ثبت نام از داوطلبان تخصص پلیس زن صرفا در پایگاه هوایی شهید فکوری(تبریز)، پایگاه هوایی شهید نوژه (همدان)،پایگاه وحدتی(دزفول) وپایگاه هوایی شهید یاسینی(بوشهر) انجام می‌پذیرد.

ثبت نام بصورت حضوری است لذا به مدارکی که از طریق اداره پست ارسال شود ترتیب اثر داده نخواهد شد.

منبع

Author: admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *