ویژه کسب و کارها؛ کارگاه تدوین استراتژی بازاریابی محتوایی

به گزارش ایسنا، افزایش چشمگیر تاثیر بازاریابی محتوایی بر الگوهای خرید و مصرف مشتریان، این ضرورت را برای صاحبان کسب و کارها ایجاد کرده تا بیش از گذشته با مفاهیم این حوزه آشنا شوند.

اداره بازرگانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با هدف انتقال تجربه و دانشی کارگاه تدوین استراتژی بازاریابی محتوایی را برای نمایندگان کسب و کارها طراحی کرده است. در این کارگاه به مباحث زیر پرداخته می‌شود:

* گام به گام تدوین استراتژی بازاریابی محتوایی
* برقراری ارتباط موثر با مخاطب/ مشتری
* انواع تکنیک‌های تولید محتوا
* پرتکرارترین سوژه‌ها و جذاب‌ترین عناوین
* استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌های اجتماعی
* آشنایی با شاخص‌های ارزیابی

این کارگاه به صورت مجازی برگزار می‌شود. حضور در این کارگاه برای نمایندگان شرکت‌ها و کسب و کارهای ایرانی رایگان است.

علاقمندان می‌توانند برای تکمیل فرایند ثبت‌نام خود وارد این صفحه شوند.

به شرکت‌کنندگانی که دوره را با موفقیت سپری کنند، گواهینامه معتبر اعطا می‌شود.

منبع

Author: admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *