معرفی هشتگ شاد باشیم ؛ توسط فست کلیک در همایش دیمارک

همایش سالیانه دیمارک (دیجیتال مارکتینگ)، پنجشنبه دهم مرداد ۹۸ با حضور مدیران کسب‌وکارهای حوزه دیجیتال مارکتینگ و برندینگ به همراه دو پنل تخصصی تحت عنوان پنل اینفلوئنسرها و پنل کسب‌وکارهای موفق، به میزبانی مرکز سمینارهای کسب‌وکار ماهان در محل برگزاری همایش‌های صداوسیما برگزار شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، در این سمینار جناب آقای مهندس محمودی مدیرعامل شرکت تبلیغاتی فست کلیک با موضوع  بازاریابی ویروسی و تکنیک‌های به‌کارگیری آن به عنوان ابزار پوست‌اندازی بازاریابی در اقتصاد فوق رقابتی امروز سخنرانی کردند.

با توجه به مخاطبین خاص این همایش، محمودی سخنان خود را با بیان راهکارهای تبلیغات موثر و همچنین ارائه برترین ابزارها و تکنیک‌های تولید محتوای مناسب و نحوه مهندسی بازنشر آن با کمترین هزینه در شبکه‌های اجتماعی و فضای دیجیتال مارکتینگ کشور، تکمیل کرد.

وی در ادامه سخنرانی خود، به رونمای کمپین # شاد باشیم پرداخت و آن را برترین هشتگ مسئولیت اجتماعی خواند.

مدیرعامل فست کلیک با ابراز پر اهمیت بودن اثر اجتماع و شاد کردن فضای جامعه، حضار را به حمایت و استمرار این کمپین دعوت کرد.

گفتنی است؛ دیمارک بزرگ‌ترین و تخصصی‌ترین جشنواره سالیانه دیجیتال‌ مارکتینگ در ایران است که بر سه محور اصلی «استراتژی‌های برتر در دنیای دیجیتال»، «ابزارهای دیجیتال مارکتینگ» و «بازاریابی دیجیتال و D.I.M.C موفق »پایه‌گذاری شده است و مخاطبان آن مدیران بازاریابی وفعالان درحوزه بازاریابی آنلاین است.


منبع

Author: admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *