مدیرمارکتینگ چگونه در شرایط کرونا به استارتاپ ها و کسب و کارهای خانگی کمک می‌کند؟

رسانه کلیک – استارتاپ ها و کسب و کارهای خانگی در دوره کرونا بسیار نمود بهتری یافتند. زیرا عملاً تجارت چهره به چهره تا حد زیادی ناممکن شد و برای حفظ سلامت، ماندن در خانه‌ها توصیه شد. مدیرمارکتینگ با ارائه راهکارهای مناسب در این حوزه، خود را به عنوان حامی و شتاب دهنده مشاغل خانگی معرفی کرده است.

کرونا، واژه‌ای که چند ماه است که تمام کسب و کارها را تحت الشعاع خود قرار داده است. اما برخی هنوز فعال هستند. چون خلاقیت دارند. خلاقیت در کسب و کار به خصوص کسب و کار خانگی به معنای آن است که وقتی تمام مشاغل در برهه‌ای گرفتار تعطیلی شده‌اند، بتوان در بازار تجارت و رقابت باز هم پا برجا ماند. حامی امروز این خلاقیت، برخی از پشتیبانهایی هستند که به رونق استارتاپ ها و مشاغل خانگی در شرایط کرونا می‌افزایند. مدیرمارکتینگ یکی از وبسایتهای حامی استارتاپ و کسب وکار خانگی است. چگونه؟ با هم اقدامات این وب سایت را مرور می‌نماییم.

مدیرمارکتینگ

آموزش

ساده‌ترین کاری که در زمان وقوع کرونا می‌توان به آن فکر کرد و به طور گسترده بسیاری از دستگاه‌ها به سراغ آن رفته‌اند، انواع آموزش در طیف گسترده و متعدد بوده است. حتی آموزش این که چگونه با کرونا مقابله نماییم نیز، برای برخی استارتاپها دارای منفعت بوده است. مدیرمارکتینگ با استفاده از موضوع آموزش توانست تا بازاریابی در قالب‌های مختلف از جمله بازاریابی در فضای سایبر و در پوشش ویدئوهای مفید برای مدیران و صاحبان کسب و کار را مهیا نماید. همچنین با ارائه مشاوره‌های مرتبط در خصوص تکنیکهای کسب و کار خانگی شرایط مطلوبی را برای اشتغالزایی فراهم آورده است. بازاریابی حرفه‌ای اصلی‌ترین تخصص مدیرمارکتینگ است. اصول این کار را از زبان بزرگان بازاریابی جهان آموخته‌ایم. آموزش سرمنشاء تحول است.

استارتاپ آنلاین

به واسطه کرونا بر صورت افراد نقابی قرار گرفته که در برخی موارد شناخت ظاهری را مشکل می‌سازد. همین موضوع در عرصه تجارت نیز رخ داد. آنلاین شدن بسیاری از کسب و کارها، حتی آنهایی که رو در رو در مقابل مردم به خرید و فروش می‌پرداختند، ظاهر تجارت را تغییر داد. امروزه مشاهده می‌کنیم که استارتاپ های آنلاین رونق زیادی یافته‌اند. مدیرمارکتینگ نیز دوره‌های استارتاپی خود را فعال نموده است. این دوره‌ها شامل ایمیل مارکتینگ، دیجیتال مارکتینگ، برندینگ، تبلیغات، آموزش سئو و آژانس بازاریابی بوده است. هر چند تنوع دوره‌ها در زمانهای آتی افزایش خواهد یافت. تا زمانی که نیاز باشد، از طریق فضای دیجیتال رونق کسب و کار را افزایش می‌دهیم.

مدیرمارکتینگ

 استارتاپ

مدیرمارکتینگ بر مبنای آموزه‌های دقیقی که از بزرگان دیجیتال مارکتینگ دریافت کرده است، معنای دقیق استارتاپ را محقق ساخته و آن را فقط در بستر فضای دیجیتال محدود نکرده است. مدیرمارکتینگ در طرحی نو به ارائه مشاوره در خصوص ایجاد کسب و کار استارتاپی پرداخته است. روش کار به این صورت است که با معرفی نمونه‌های برتر استارتاپی، نحوه خلاقانه فکر کردن را به گروه‌های علاقه مند به استارتاپ و یا کسب و کارهای خانگی مسیر حرکت را مشخص نموده است. هر فرد برای ایجاد استارتاپ فقط به پول نیاز ندارد، بلکه در گام اول به دانش، ایده و خلاقیت نیاز دارد. ایده‌ها از ما، خلاقیت از شما. مدیرمارکتینگ مفتخر است که به عنوان شتاب دهنده کسب و کار و حامی آنها، خود را معرفی نماید.

پایگاه مشتریان

یکی از مهمترین مواردی که در هر کسب و کاری به آن رونق می‌دهد، مشتریان، پایبندی مشتریان به استفاده از خدمات کسب و کار مورد نظر و ماندگاری آنها در طول زمان است. باید مشتریان را جذب کرد. استمرار حضور و همراهی آنها را تقویت نمود. راهکارهای همراستایی اهداف کسب و کار با سلیقه مشتری را دانست. برای این کار باید خود را به بهترین شکل ممکن معرفی نمایید. پس وب سایت شما معرف شما است. طراحی سایت و محتوای سئوی سایت، مشتریان شما افزایش می‌دهد. با شناسایی مشتریان و سلیقه‌های آنها، می‌توان به ایجاد پایگاه مشتریان اندیشید. مدیرمارکتینگ در زمان کرونا که مشتری یابی و بازاریابی به شدت دچار مخاطره گردید، اصولی را برای این مهم طراحی نموده است. با مدیرمارکتینگ در modirmarketing.com همراه باشید.

کسب و کار خانگی

20 راهکار برای راه اندازی کسب و کار خانگی در روزگار کرونایی از سوی مدیرمارکتینگ معرفی شد. ساده‌ترین که البته نیازمند ذوق است، نویسندگی و ترجمه است. البته مدیرمارکتینگ شما را به مجریان کسب و کار خانگی وصل می‌کند. مدیرمارکتینگ توانایی شما را برای فریلنسر شدن افزایش می‌دهد. با این شیوه می‌توانید در دوران کرونایی در منزل خودتان کسب و کار مناسبی داشته باشید.

کسب و کارهای خانگی را می‌توان تفکیک کرد. یعنی جنسیت را به عنوان عامل تفکیک در نظر گرفت. توجه به برخی اموری که بهتر است خانم‌ها به آن مشغول باشند و کارهایی که جنس مردانه دارند، می‌تواند مخاطبان خود را جلب نماید. شیرینی پزی و آشپزی، عکاسی، کارهای هنری، انواع طراحی‌ها و موارد دیگر از جمله مشاغل خانگی مناسب در دوره کرونا است که مدیرمارکتینگ به طور کامل در خصوص آنها در وب سایت خود پرداخته است.

یکی از این مشاغل خانگی مناسب که ما یز در خصوص آن تخصص دارد، آموزش، تدریس و کلاسهای آنلاین است. حتی با این کار مشهور هم می‌شوید.

ابزاری به نام پادکست

امروزه بسیار طرفدار پیدا کرده و گوش دادن به یک پادکست، جزئی از زندگی افراد شده است. تعدد تولید این محصول به نحوی است که گروه بزرگ پادکست در حال شکل گیری است. چند تکنیک ساده طراحی و تولید پادکست به شما این امکان را می‌دهد که برنامه ساز صوتی کارهای خود باشید. یک مجری توانمند خانگی. برای این کار می‌توانید با مشاوره گرفتن، کار خود را تعمیق بخشید. برای درآمدزایی از طریق پادکست، نیاز به بازاریابی حرفه‌ای با تمام مختصات آن مانند اسپانسر، شنونده، تبلیغات و موارد دیگر دارید. برای این کار با مدیرمارکتینگ همراه شوید.

هزاران کار موفق خانگی و استارتاپ وجود دارد که در دوره کرونا و پسا کرونا می‌توان با حرفه‌ای شدن در آنها درآمدزایی خوبی داشت. اما به یقین تجربه و دانش نکته‌ای است که برای شروع کار به آن نیاز است. افراد تازه کار بدون داشتن تجربه، به یقین نیازمند مشاوره از خبرگان هستند. مدیرمارکتینگ همراه شما در عرصه ایجاد کسب و کار خانگی و حمایت از استارتاپ ها بوده و مشاوره جهت مشاغل آنلاین می‌باشد.

منبع

Author: admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *