امکان نصب اپلیکیشن های جانبی روی ساعت های هوشمند هواوی

رسانه کلیک – در تلاش برای حفظ رقابت با کمپانی های بزرگی همچون اپل، هواوی نیز تصمیم گرفته تا امکان نصب اپلیکیشن های جانبی را روی ساعت های هوشمند خود فراهم آورد.

در دنیای تجهیزات پوشیدنی، به نظر می رسد که تنها دو گزینه پیش روی کاربر قرار دارد؛ انتخاب وسیله ای که باتری آن عمر طولانی داشته باشد، یا انتخاب وسیله ای که بتواند از اپلیکیشن های جانبی متعدد پشتیبانی کند. ساعت های هوشمند هواوی مدت هاست که جزو دسته اول هستند، یعنی ماندگاری باتری آن ها طولانی تر است. از طرف دیگر، دستگاه های WearOS و اپل واچ ها، جزو دسته دوم بوده و امکان استفاده از اپلیکیشن های جانبی بسیاری را برای کاربر فراهم می آورند. اما ظاهرا هواوی قصد دارد تا این رویه را تغییر داده و نصب برنامه های جانبی متعدد را روی ساعت های هوشمند خود امکان پذیر کند.

گفته می شود که تمرکز اخیر هواوی روی دستگاه های پوشیدنی و اکسسوری های صوتی، تا حدودی با مشکلات این کمپانی در تولید گوشی های هوشمند مرتبط است. اعمال تحریم ها و ممنوعیت های متعدد روی این کمپانی از جانب دولت آمریکا، دلیل اصلی این مشکلات به حساب می آیند. در هر صورت، امکان نصب برنامه های جانبی روی ساعت های هوشمند هواوی خبر خوبی برای هواداران این برند است و عرصه رقابت را برای شرکت های دیگری از جمله اپل تنگ تر می کند.

هواوی یک اپلیکیشن ورزشی به نام Fitify را برای ساعت هوشمند Watch GT2 Pro عرضه کرده است. این کمپانی همچنین حالتی را برای اجرای اپلیکیشن های جانبی روی اسمارت واچ های خود به وجود آورده است. این اپلیکیشن در واقع یک برنامه همراه برای Fitify بوده که در AppGallery هواوی قابل دسترس است. اپلیکیشن Fitify شامل بیش از 900 تمرین و بیش از 200 میلیون رکورد تمرینی می شود. این داده ها از بیش از 10 میلیون کاربر متعلق به 170 کشور با 18 زبان متفاوت، جمع آوری شده اند.

این اپلیکیشن با استفاده از پنج کیت یکپارچه ساخته شده که از طریق سرویس های موبایل هواوی تهیه شده اند. کمپانی چینی در تلاش است تا برای تمام ارائه دهندگان علاقه مند به ساخت اپلیکیشن های مربوط به وسایل و تجهیزات پوشیدنی، پشتیبانی عملیاتی یک مرحله ای و تمام جانبه را فراهم آورد. بنابراین می توان انتظار داشت که در آینده، شاهد امکان نصب اپلیکیشن های جانبی بیشتر روی ساعت های هوشمند مختلف هواوی خواهیم بود. چند روز پیش از یک اپلیکیشن جدید خبر رسید که امکان پاسخ به پیام های SMS را برای کاربر مهیا می کند. حال می توان حدس زد که این اپلیکیشن به همراه برنامه های بیشتر به زودی روی ساعت های هوشمند هواوی قابل دسترس می شوند. .

منبع gsmarena

منبع

Author: admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *