[اینفوگرافی]: ۶ مزیت ایمیل مارکتینگ و بازاریابی رسانه‌های اجتماعی

دنیای بازاریابی دیجیتال همیشه در حال تغیر می باشد. با اضافه شدن ابزار ها و روش های جدید به دنیای دیجیتال مارکتینگ این حوزه پر سرعت تر از همیشه رو به جلو حرکت می کند. در گذشته ای نه چندان دور بازاریابی شبکه های اجتماعی و ایمیل مارکتینگ نیز به آن اضافه شده اند.

در این اینفوگرافی، به ایمیل مارکتینگ و بازاریابی رسانه‌های اجتماعی از بالا نگاه می‌کنیم و ۶ مزیت برتر آن‌ها را می‌شماریم. شبکه‌های اجتماعی بستری مناسب برای همراهی و همدلی با مشتری و ایمیل مارکتینگ یکی از به صرفه‌ترین روش‌های دیجیتال مارکتینگ است. با ۶ مزیت ایمیل مارکتینگ و بازاریابی رسانه‌های اجتماعی همراه باشید.

6 مزیت ایمیل مارکتینگ و بازاریابی رسانه‌های اجتماعی
مزیت های ایمیل مارکتینگ و بازاریابی رسانه‌های اجتماعی

متن اینفوگرافی

  • بازاریابی رسانه‌های اجتماعی: می‌تواند تعداد زیادی لایک، Follower و طرفدار برایتان بیاورد!
  • ایمیل مارکتینگ: به راحتی می‌توانید یک بانک ایمیل جمع‌آوری کنید.
  • بازاریابی رسانه‌های اجتماعی: به سادگی می‌توانید با مشتریان‌تان ارتباط برقرار کنید.
  • ایمیل مارکتینگ: فرصت خوبی را برای تعامل و درک تعداد زیادی مخاطب و مشتری به شما می‌دهد.
  • بازاریابی رسانه‌های اجتماعی: یک راه‌حل اثرگذار برای خرید کردن دوباره و دوباره مشتریان است!
  • ایمیل مارکتینگ: برای شناساندن برندتان بسیار کارساز است.
  • بازاریابی رسانه‌های اجتماعی: یکی از کم‌هزینه‌ترین راه‌های بازاریابی است.
  • ایمیل مارکتینگ: هزینه بسیار پایین‌تری نسبت به سایر روش‌های بازاریابی مستقیم پرداخت می‌کنید.
  • بازاریابی رسانه‌های اجتماعی: به سئو سایت‌تان کمک می‌کند (به خصوص Google Plus)
  • ایمیل مارکتینگ: با رعایت اصول آن، می‌تواند ابزاری مناسب برای بازی برد-برد شما با مشتریان باشد.
  • بازاریابی رسانه‌های اجتماعی: کمپین‌ها را به سادگی می‌توانید ارزیابی کنید.
  • ایمیل مارکتینگ: کلی ابزار رایگان برای ارزیابی کمپین‌هایتان وجود دارد.

منبع

Author: admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *